واکنش مهران غفوریان به شایعات پیرامون پدرش+ ویدیو

مهران غفوریان بازیگر طنز و معروف سینما و تلویزیون است که این واکنش او در پی وایرال شدن ویدیویی از یک مرد ساواکی بود که به پدر مهران غفوریان نسبت داده شد.

به گزارش رصد روز، واکنش مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درباره پدرش را در ادامه می‌بینیم.

مهران غفوریان بازیگر طنز و معروف سینما و تلویزیون است که این واکنش او در پی وایرال شدن ویدیویی از یک مرد ساواکی بود که به پدر مهران غفوریان نسبت داده شد.

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

زندگی

مهران غفوریان در ۳ شهریور ۱۳۵۳ از پدری تهرانی و مادری تبریزی در خیابان مولوی تهران متولد شد. خسرو غفوریان، پدر مهران، افسر بلندمرتبهٔ سازمان اطلاعات و امنیت کشور بود. وی پس از انقلاب دستگیر و مدتی زندانی شد.

او در محلهٔ تهرانسر و دریا رشد کرد. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که آهنگساز است.غفوریان، فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه شد. او با آرزو غفوریان ازدواج کرد و یک فرزند دختر به‌نام هانا دارد.

او بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعهٔ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود به عرصهٔ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶، برنامهٔ گل‌ها و پس از آن، حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام «هژیرها» معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریال در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام به ساخت سری دوم و سوم آن کرد. غفوریان، سپس در سال ۱۳۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام “ورود ممنوع” کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن، وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام من پلیس نیستم ساخت. تا اینکه در سال ۱۳۹۵، در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان، کارگردان سریال، و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را بر عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز کرد.

غفوریان، سال ۱۳۹۴ در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را بدست آورد.

غفوریان در ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در سر صحنهٔ سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

شبکه نمایش خانگی:

– با من خوش میگذره   (مرتضی آتش زمزم  ۱۳۹۵)

– عطسه  ( مهران مدیری   ۱۳۹۴)

– سیگنال موجود است (  مهدی مظلومی   ۱۳۹۳)

– عاریه  (  متین اوجانی  ۱۳۹۲)

– شوخی کردم  ( مهران مدیری   ۱۳۹۲)

– یه اتفاق ساده   ( متین اوجانی  ۱۳۹۲)

– شهر امن و امان است   ( متین اوجانی  ۱۳۹۲)

–  مشعل  ( عباس خواجه وند   ۱۳۹۲)

– دل سپرده  ( عباس مرادیان  ۱۳۹۲)

– زندگی به شرط چاقو  ( عباس مرادیان  ۱۳۹۲)

–  دربست تا لواسون  ( جواد مزد آبادی   ۱۳۹۲)

– تلخ اما شیرین  ( جواد مزد آبادی   ۱۳۹۲)

– من کارگرم  ( علی توحیدپرست   ۱۳۹۲)

– شام ایرانی ( سروش صحت  ۱۳۹۲)

– سر پیری و معرکه‌گیری ( راهب قاسمیان   ۱۳۹۱)

– گدایان تهران ( عباس خواجوند  ۱۳۹۱)

– شوخی با ستارگان ( امیرحسین قهرایی   ۱۳۹۱)

– نردبان چوبی ( فرهاد ارج  ۱۳۹۰)

– رفیق فابریک  ( علیرضا نجف زاده  ۱۳۹۰)

– من پلیس نیستم   ( مهران غفوریان  ۱۳۸۹)

– کبرا ۰۰۱۱  ( مهدی مظلومی  ۱۳۸۸)

– بی ستاره ( بهمن گودرزی  ۱۳۸۸)

– یه آسمون آبی سقف اتاق منه  ( مجتبی چراغعلی  ۱۳۸۷)

– توهم  ( اکبر منصورفلاح  ۱۳۸۷)

– هندوانه شب یلدا  ( سعید آقاخانی   ۱۳۸۶)

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار