وحید شیخ زاده در تولد پسرش/ عکس خصوصی آقای بازیگر در جشن خانوادگی

وحید شیخ زاده متولد بهمن ۱۳۶۱ در تهران بازیگر است.

به گزارش رصد روز، تصویری از وحید شیخ زاده، بازیگر تلویزیون در جشن تولد پسرش در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است.

وحید شیخ زاده متولد بهمن ۱۳۶۱ در تهران بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر و عکاسی می باشد، از بازیگری در تلویزیون شروع کرد سپس مجری شد و ازدواج کرد و حالا یک پسر نیز دارد.

خانواده
وحید شیخ زاده در خانواده ای هنری زندگی کرده پدرش محمد شیخ زاده نام دارد و متولد ۱۳۳۴ است ، وحید سومین فرزند از شش فرزند خانواده می باشد.

پدر و مادر وحید شیخ زاده
فرزندان خانواده ما به ترتیب اول خواهرم دوم سعید ، بعد خودم؛ فرید ، نوید و آخرین برادرم شایان است ، از بین برادرانم فرید در حدود هشت فیلم و نوید در حدود چهار فیلم بازی کرده اند و چون علاقه چندانی به بازیگری نداشتند این حرفه را کنار گذاشتند اما من و سعید کارمان را به لطف خدا ادامه دادیم.

بصورت جدی فعالیت بازیگری را کنار برادر بزرگترش سعید در سال ۱۳۷۰ وقتی تنها ۹ سال داشت با سریال آبادانی ها به کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد.

 

سپس سال ۷۳ در فیلم بیقرار ، سال ۷۴ فیلم شاخ و در ادامه فیلم های جاده و حامی بازی کرد تا اینکه بعد از مدتی دوری از سینما دوباره از سال ۱۳۸۱ به بازیگری بازگشت.

زندگی مشترکمان را از صفر شروع کردیم و پله پله جلو آمدیم و الان زندگی خوبی داریم ، همسرم طراح گرافیک است و گریمور البته به صورت آزاد نه برای سینما و تلویزیون. ما در سال ۸۰ ازدواج کردیم و یازده سال از قدمت ازدواج ما می گذرد نام همسرم شیما صاحب جمعی و از خانواده ای معتبر و اصیل کرمانشاهی است ما زندگی فوق العاده آرام و بی دغدغه ای داریم ، هم سن و سال هم هستیم و یک جورایی با هم بزرگ شدیم.

 

حاصل این زندگی هم تنها یک پسر بنام سایمان متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ می باشد.

او همچنین باجناق رضا شاهرودی فوتبالیست سابق تیم ملی است.

شیما صاحب جمعی کیست؟
متولد سال ۱۳۶۱ هستم ، رشته تحصیلی ام گرافیک است ودر حال حاضر در یک سالن زیبایی مشغول به کار میکاپ می باشم ، خوشحالم که همسر یک هنرمند هستم و جالب است بدانید که نیلوفر صاحب جمعی خواهر بزرگ تر من ، همسر رضا شاهرودی است.

خانواده شیما صاحب جمعی
ما چهار بچه هستیم سه دختر و یک پسر که نیلوفر خواهر دوم من است و من یک خواهر بزرگ تر از نیلوفر و یک برادر کوچک تر از خودم هم دارم که خواهر بزرگ من یک دختر و یک پسر دانشجو دارد. هر روز خواهر و مادرم را می بینم چون خانه های ما نزدیک به هم قرار دارد.

وحید شیخ زاده دستی در موسیقی نیز دارد.

گیتار می زند ، کمی پیانو بلد است و با ساز ملودیکا هم توانایی اجرا دارد ، او حتی با یکی از دوستان آهنگسازش آلبومی را آماده کرد که به دلایلی منتشر نشد.

کارهای مشترک با برادر
کلا من و برادرم سعید ، سه کار مشترک داریم ، سریال شیخ مفید در سال ۷۳، سریال بازی پنهان سال ۷۹ و آبادانی ها هم اولین فیلمی بود که با هم بازی کردیم.

با کسب و کار و یک مغازه و باشگاه بیلیارد برای خودم سرگرمی درست کردم اما این اواخر احساس کردم از بازیگری خیلی دور شدم و انگار چیزی از وجودم کم شده بود ، فهمیدم که باید بازیگری را دوباره ادامه بدهم ، چون علاقه قلبی ام بازیگری بود. بازیگری شغل اول من است و در کنار این کار شاید شغل دیگری داشته باشم ، اما فکر و ذهنم تمام به سینما و تلویزیون است.

بازیگری را بیشتر از گویندگی دوست دارم ، اما این طور نیست که به گویندگی علاقه نداشته باشم ، کار گویندگی را هم ، همزمان با بازیگری کنار گذاشتم و از عالم هنر دور شدم .چون سعید زمان بیشتری را به کار گویندگی اختصاص می دهد ، نمی خواهم هر دو یک راه را ادامه بدهیم ، اما اگر روزی پیش بیاید و سعید احساس کند که من هم می توانم جایی در دوبله ایران را بگیرم حتما این کار را انجام می دهم ودر کنار بازیگری در این زمینه فعالیت می کنم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار