پخش سخنان منتشر نشده از شهید فخری زاده برای اولین بار + فیلم

سخنان منتشر نشده‌ای از شهید فخری زاده که در برنامه پرونده ویژه‌ شبکه سوم سیما پخش شد.

به گزارش رصد روز ، بخشی از سخنان منتشر نشده دانشمند شهید محسن فخری‌زاده در برنامه پرونده ویژه که  در برنامه پرونده ویژه شبکه سوم سیما پخش شد.

شهید فخری‌زاده در این سخنان می‌گوید: نمی‌شود به حرف،‌ قول و رفتار آمریکا تکیه کرد. حاج قاسم را به شهادت رسانده بعد پیغام می‌فرستد که می‌خواهیم تنش‌زدایی کنیم. ببینید ما با چه موجودی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: نکته این است که این موضوع را قرمز و آبی نکنید؛ اصلاح طلب است یا اصولگرا است دشمن و دوست من است؛ اینها بد است. اگر مبارزه با استکبار داشتی یار من هستی، دفاع از مظلوم کردی یار من هستی، دوری از هوا و هوس کردی و دنیاپرستی داشتی یار من هستی؛ اینها معیارهای اصلی است در دید امثال حضرت آقا، حاج قاسم و عزیزان دیگر است.

شهید فخری‌زاده گفت: این نبوده است که چه کسی اصلاح‌طلب است اگر مخالفتی با کسی می‌کنند نه از موضع اصولگرایی علیه اصلاح طلبی و نه از موضع اصلاح طلبی علیه اصولگرایی.

وی افزود: آمریکا قابل سازش نیست تا مادامی که این آمریکا همین آمریکاست و تا مادامی که ما بنا داریم پیرو امام باشیم.

دانشمند شهید هسته‌ای در این سخنان منتشر نشده اظهار کرد: سازش با این آمریکا معنا ندارد و این نوع شهادت نشان داد که نمی توان به حرف، قول و رفتارش تکیه و اعتماد کرد.

وی گفت: آمریکا زده کشته داده و بعد پیغام می فرستد که می‌خواهیم تنش زدایی کنیم؛ ببینید با چه موجودی سر کار داریم، بعد می خواهید با چنین موجودی بروید و مذاکره کنید؟ مذاکره کنید که چه بشود؟ یعنی می‌خواهد وضع از این بدتر شود دارو و دلار که نداریم نفتمان را هم که نمی‌توانیم بفروشیم.

شهید فخری‌زاده در ادامه این سخنان اظهار کرد: حالا مذاکره کنیم که چه بشود؟ FATF را امضا کنیم که چه بشود؟ CFT را امضا کنیم که چه بشود؟

رئیس شهید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان خاطرنشان کرد: عزیزم بحث این نیست که آن طرف اصولگرا، اصلاح‌طلب و کارگزارانی با شما مخالفت یا موافقت کند. بحث این است که این گرگ، گرگ است تا مادامی که خوی گرگ بودنش را زمین نگذاشته و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند نباید پای میز مذاکره رفت.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

 

مطالب مرتبط