پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان را شروع کرده ایم

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در گفتگو با رسانه ملی از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان و متقاضیان دریافت این وام در تمامی شعب این بانک خبر داد.

به گزارش رصد روز، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در گفتگو با رسانه ملی از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان و متقاضیان دریافت این وام در تمامی شعب این بانک خبر داد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)  اسماعیل لله گانی در پاسخ به پرسشی در خصوص دستور وزیر اقتصاد به بانکها در زمینه پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان تسهیلات و همچنین نحوه نظارت بر عملکرد شعبات بانک رفاه گفت: بحث پرداخت تسهیلات در بانک رفاه به بازنشستگان محترم کاملاً الکترونیکی شده است و بدون ضامن و بر اساس دستور ریاست محترم جمهوری و تأکیدات وزیر اقتصاد پرداخت تسهیلات کاملاً به صورت الکترونیکی و بدون ضامن شروع شده است.
وی افزود: در حال حاضر، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان بر اساس اولویت هایی که وجود دارد و  متناسب با ظرفیتی که بانک دارد شروع شده و در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه، پرداخت این  تسهیلات به صورت متمرکز انجام می شود، افزود: بر این اساس،  متقاضیان درخواست های خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و این درخواست ها به صورت کاملاً مکانیزه و در مرکز بانک رفاه کارگران مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در ادامه افزود: در سطح شعب هم بخش نامه به شعب ابلاغ شده و ما در هفته گذشته، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همایشی با حضور مدیران استانی بانک رفاه کارگران برگزار کردیم و در این همایش بخشنامه پرداخت تسهیلات به طور کامل برای مدیران استانی تشریح شد.
وی افزود: این بخشنامه به تمام استانها و شعب نیز ارسال شده است و بازرسین این بانک نیز در حال بررسی نحوه اجرای عملکرد شعب در این زمینه هستند و روابط عمومی بانک نیز به طور کامل مشغول اطلاع رسانی در این خصوص است.
وی افزود: هدف ما در بانک رفاه کارگران، این است که این بخشنامه حتماً با راحت ترین روش و سهل ترین تضامین ممکن اجرایی شود.
لله گانی در پاسخ به سئوالی در خصوص نیاز به مراجعه حضوری بازنشستگان به شعب این بانک نیز گفت: بازنشستگان با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی خود بر اساس سهمیه ای که در آن کانون مشخص شده است می توانند عمل کنند.
وی افزود: سامانه ای نیز برای ارتباط بین کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و بانک رفاه ایجاد شده است که عملاً تعهدات کسر اقساط به صورت کاملاً الکترونیکی و از طریق سازمان تامین اجتماعی برای بانک رفاه کارگران ارسال می شود و بانک نیز بدون ضامن و بدون طی فرآیند و بدون نیاز به مراجعه به شعب تسهیلات را به حساب متقاضیان واریز می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار