پرویز سروری: مدیریت جهادی می گوید ما می توانیم و همه مقاومت ها را در هم می شکنیم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:ما در دو سال اخیر اولویت بودجه را بر روی حمل و نقل عمومی قرار دادیم که تقریباً از بین رفته بود. ما واقعاً شرمنده مردم هستیم که ساعتها در ایستگاه های اتوبوس می ایستند و در سرما و گرما منتظر رسیدن اتوبوس های بی...

به گزارش رصد روز، سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از دستاوردهای شهردار تهران در سفر به کشور چین تأکید کرد: مدیریت جهادی یعنی ما می توانیم و بر همه محرومیت ها و مقاومت ها و تحریم ها فائق می شویم.

پرویز سروری، با اشاره به دستاوردهای شهردار تهران و هیئت همراه در سفر به کشور چین، اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگی است از این نظر که آنهایی که برخی چالش های میان شورا و شهرداری را خصومت تلقی می‌کردند؛ امروز ببینند که تعامل بین شورا و شهرداری چه توفیق بزرگی را به وجود آورده است.

نایب رئیس شورا در ادامه گفت: از همان روز اول که امام انقلاب و مدیریت جهادی را ابداع کرد؛ به ما فهماند که مدیریت جهادی به معنای حرکت در سنگلاخ ها و محرومیت و تحریم ها و تولید فرصت برای مردم است. شورا امروز اولویت خود را بر حمل و نقل گذاشته است که مشکل اساسی مردم است. از ریاست شورا تشکر می‌کنیم که اقدام جهادی بزرگی را مبنی بر اختصاص بودجه بسیار بر بخش حمل و نقل انجام داد.

وی افزود: امروز نمایش مدیریت جهادی در مقابل مدیریت نق نقیست ها را شاهد بودیم که دائماً برای توجیه قصورشان، از نمی توانم و نمی شود و نمی‌گذارند؛ گفتند. مدیریت جهادی می گوید می توانیم و همه مقاومت ها را در هم می شکنیم و بر محرومیت و تحریم ها فائق می شویم. به همین دلیل من به شورای شهر ششم و مدیریت انقلابی که برآمده از این شوراست؛ تبریک می گویم.

شهرداری تهران با تلاش شبانه روزی این توفیق را ایجاد کرده است و امیدواریم به زودی به بار نشستن این موضوع باشیم. رضایت مردم در استفاده از این امکانات خستگی را از تن شورا و شهرداری خارج می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار