پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

دکترنیما نوراللهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرا رسیدن ششم اردیبهشت ماه هشتمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت. به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ متن پیام تبریک به شرح زیر است؛ ما معتقد...

دکترنیما نوراللهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرا رسیدن ششم اردیبهشت ماه هشتمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ متن پیام تبریک به شرح زیر است؛

ما معتقدیم برای شروع کردن نیازی نیست عالی باشیم؛ ولی برای عالی شدن نیاز است که شروع کنیم و ما شروع کردیم: با ۱۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثبتی رسیدیم به ۶۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبتی؛ با ۴۳۰میلیارد ریال پرتفوی رسیدیم به ۲۵هزار میلیارد ریال پرتفوی؛ با ۲۶شعبه رسیدیم به ۳۵ شعبه در سراسر کشور؛ با۲۱۷ نفر کارشناس رسیدیم به ۵۴۰ نفر متخصص. ما از شروع به خوب رسیدیم و گام بعدی از خوب به عالی بودن است.

از ایزد منان رفعت طلبیدیم و پای در راه سربلندی و نیک نامی برداشتیم.

امروز در آستانه آغاز هشتمین سال باهم بودن و درکنار هم بودن؛ حاصل اندیشه و باور بزرگمان، همترازی نام بیمه تجارت‌نو با شرکت‌های نام‌آشنای صنعت بیمه کشور است. در حوزه تحول دیجیتال، مقام داریم و در حوزه جذب پرتفوی، رکوردشکن هستیم؛ در حوزه سرمایه انسانی، سرآمدیم و در حوزه مسئولیت اجتماعی، پیشرو.

ما جوانترین شرکت صنعت بیمه کشور هستیم که با تفکر نو ایده‌های نو آفریدیم، آینده‌سازان صنعت خود هستیم؛ چرا که نگاه متحولانه به فرآیندها داریم.

شایسته است از هیات مدیره با درایت ؛ از معاونین پرتلاش؛ از مدیران متخصص و از کارشناسان خستگی ناپذیر خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو در سرتا سر کشور قدردانی کنیم که در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت در کنار ما هستند.

از شبکه فروش و شعب استانی قدردانی می‌کنیم که در فضای رقابتی صنعت بیمه با وجود شرکت‌های باسابقه‌ترکه راه ورود به خیلی از بازارها را تنگ می‌کنند؛ با همت و پشتکار، در رکوردشکنی هرسال کنار ما هستند.

باهم و در کنار هم ، پاس می‌داریم آغاز هشتمین سال بالندگی شرکت بیمه تجارت‌‍نو را.

 

 

 

 

مطالب مرتبط