پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد

دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند. به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام بدین ...

دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند.

به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین در پانزدهم خرداد سال چهل و دو شمسی را به عموم مردم بزرگوار کشور و همکارانم در خانواده بزرگ بانک شهر تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
بی گمان، شخصیت راسخ امام خمینی (ره) الگوی یگانه و ارزشمندی است برای همه آزادی خواهان جهان که با درایت، آینده نگری و توسعه خواهی، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و با رهبری بی بدیلش کشور عزیزمان ایران اسلامی را به سدی استوار و نفوذ ناپذیردر برابر دژخیمان مبدل ساخته و عزت، خودباوری، استقلال و برابری و برادری را به ارمغان آورده است.
مردم مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند، به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال های بعد شد.
در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و معمار انقلاب اسلامی در حالی به سوگ آن عزیز یگانه می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .
امید به فرداهایی روشن تر و موفق تر را برای ملت بزرگ ایران در ظل توجهات حضرت حق، مسالت دارم.
دکترسیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

مطالب مرتبط

آخرین اخبار