پیام نوروزی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا / اقدام های اصولی سایپا، کام ذی نفعان و مشتریان را شیرین خواهد کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش رصد روز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر است:

به نام خدا

دهه ۱۴۰۰ برای گروه خودروسازی سایپا سال رضایت مشتریان و سوددهی بیشتر برای سهامداران خواهد بود که با انتخاب آگاهانه مردم به عنوان صاحبان اصلی کسب و کار رقم خواهد خورد.

رویکرد دولت مردمی و خدمتگزار در مدت ۷ ماه سال ۱۴۰۰، بر عدالت ­محوری، تخصص و تعهد با رفع کاستی‌‌ها، حرکت شتابان برای دست­یابی به افق ترسیم ­شده در سند چشم ­انداز ۱۴۰۴ و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی استقرار یافت.

توجه ‌ویژه به «تدوین سند نقشه راهبردی صنعتی»، «شرطی‌نکردن برنامه‌های اقتصادی به رفع تحریم‌ها»، «دانش ­بنیان­ کردن فرآیندهای تولید»، «ارتقای کیفیت محصولات» و «شتاب­ گرفتن تولید و پیشرفت» به عنوان سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های وزارت صمت و به تبع آن گروه سایپا قرار گرفت.

تاکید می­ کنم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان راهگشا بوده و افق پیش روی اقتصاد و صنعت کشور را بسیار روشن و امیدبخش ترسیم کرده است.

هم­چنین گروه سایپا تمامی تلاش خود را برای اجرای دستور هشت ­بندی رئیس ­جمهور محبوب و مردمی درخصوص صنعت خودرو به ­کار می­ گیرد تا سیاست ­های اصولی دولت سیزدهم در این صنعت محقق شود.

گروه سایپا هم‌سو با راهبرد صنعتی وزارت صمت و در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار تولید، پشتیبانی ­ها و مانع ­زدایی ­ها، نقشه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقای کیفیت محصولات و استفاده از فناوری‌های نوین در محصولات جدید را با جدیت دنبال می­ کند که در آینده ثمرات و برکات این اقدام ­های اصولی سایپا کام ذی­ نفعان و مشتریان را شیرین خواهد کرد.

از زمان آغاز به­ کار تیم مدیریتی جدید سایپا در حدود دو ماه پایانی سال ۱۴۰۰، تولید اقتصادی محصولات به عنوان یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاه ­داری در اولویت قرار گرفت زیرا بدون تولید اقتصادی، کیفیت، قیمت تمام ­شده مطلوب و تحویل به­ موقع حاصل نمی­ شود.

مهمترین موضوع تیم مدیریتی جدید سایپا در ابتدا، تکمیل خودروهای ناقص، برنامه ­ریزی و سفارش­ گذاری به­ موقع، تخصیص منابع با اولویت زنجیره تأمین بود که در کوتاه ­مدت، با روند مطلوبی اجرا شده و در سال آتی نیز با تلاش و همت مضاعف دنبال خواهد شد.

افزایش تیراژ تولید باکیفیت، با همراهی و تقویت زنجیره تأمین (داخلی و خارجی)، گام بعدی سایپا در دوره جدید است که طی تعامل مطلوب با قطعه ­سازان حاصل خواهد شد.

توجه ویژه به حوزه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار گرفته که در آینده تاثیر مثبت این اقدام را بر تصویر ذهنی جامعه و رضایت آن­ها از سایپا شاهد خواهیم بود.

طراحی و تولید موتور، قوای محرکه و گیربکس مشکل اصلی صنعت خودرو است که این مشکلات با یک برنامه‌ریزی کامل و عملیاتی، در کوتاه ­مدت در سایپا برطرف خواهد شد.

بدین وسیله تمامی تلاش ­های فعالان بخش خودروسازی و قطعه­ سازی کشور به ویژه کارکنان، کارگران و مدیران شاغل در گروه سایپا را ارج می ­نهم و به یکایک­شان درود می فرستم که با باورمندی دینی و همت ایرانی، پرچم عزت و افتخار ایران عزیز را به دوش می­ کشند و برای آبادانی میهن عزیزمان صادقانه تلاش می­ کنند.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، سال نو و عید سعید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به ملت شریف ایران اسلامی، صنعتگران، جامعه پرتلاش صنعت خودرو و همه کارکنان گروه سایپا تبریک و تهنیت می­ گویم و آرزو می­ کنم در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری به سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری و مزین شده است، صنعت خودرو و گروه سایپا بتواند به همه اهداف پیش ­بینی ­شده در مسیر تعالی و سرآمدی دست یابد. ان شاءالله

محمدعلی تیموری                                                                                                                                                                                       

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار