پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

بهای طلا امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی تقریبا ثبات قیمت داشت و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با چهار هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۹ هزار تومان رسید. دبیر اتحادیه طلا با اشاره به رکود بازار پیش‌بینی می‌کند که فردا هم قی...

به گزارش رصد روز، با ثبات اونس جهانی بهای طلا و سکه اندکی افزایش قیمت داشت. دبیر اتحادیه طلا و جواهر به تجارت‌نیوز گفت: دلیل افزایش اندک بهای طلا نوسان قیمت دلار بوده  است و پیش‌بینی می‌شود به دلیل رکود در بازار و کاهش تقاضا، طلا فردا اندکی ارزان شود.

نادر بذرافشان با اشاره به وضعیت وخیم رکود در بازار طلا می‌گوید: در حال حاضر وضعیت بازار به حدی راکد است که پیش‌بینی می‌شود برخی واحدهای صنفی که نقدینگی کمتری دارند و مستاجر هستند بعد از رفع محدودیت‌های کرونایی ورشکست و تعطیل شوند.

او ادامه می‌دهد: این روزها دغدغه اصناف، شیوه محاسبه مالیات بر درآمد است که امیدواریم با وضعیت پیش آمده و عملکرد ضعیف بنگاه‌ها، دولت نیز کمک حال اصناف باشد.

گفتنی است امروز طلای ۱۸ عیار با چهار هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۹ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۶۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه، ربع سکه هر یک با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت پنج میلیون و ۶۳۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه به سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی هم ثابت باقی ماند و با قیمت دو میلیون تومان معامله شد.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط