پیش بینی بورس امروز ۱۶ آذر

بورس تهران روز گذشته کمتر از یک درضد کاهش یافت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متادلی خواهد داشت. به گزارش رصد روز،شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه، گام دیگری در جهت روند اصلاحی آغاز ...

بورس تهران روز گذشته کمتر از یک درضد کاهش یافت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متادلی خواهد داشت.

به گزارش رصد روز،شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه، گام دیگری در جهت روند اصلاحی آغاز شده از هفته پایانی آبان ماه برداشت. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با کاهش ۴ هزار و ۱۹۹ واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۴۰۴ متوقف شد.

شاخص کل هم‌وزن که نماینده یکسان تمامی نمادهای قابل معامله در بازار است با عملکرد مطلوب سهام کوچکتر بورس موفق شد بر مدار صعودی باقی بماند. شاخص ذکر شده با رشد ۰.۳۹ درصدی به محدوده ۴۱۶ هزار و ۱۹۰ واحد دست یافت.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز عملکردی نوسانی و رو به تعادل از خود نشان دهد.

 

مطالب مرتبط