پیش بینی بورس شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی بورس شنبه 7 فروردین 1400 حکایت از بازار پر هیجانی که دارد که که اگر سرمایه گذاران و خریداران به این هیجان غلبه نکنند اتفاقات خوبی برای شاخص نخواهد افتاد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از بازار پر هیجانی که دارد که که اگر سرمایه گذاران و خریداران به این هیجان غلبه نکنند اتفاقات خوبی برای شاخص نخواهد افتاد و و احتمال ریزش آن وجود دارد. روشهای تکنیکالی حکایت از مقاومت شدید شاخص در در نقطه ۱ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی دارد و این مسئله قطعا برای بازار روز شنبه مسئله روانی ایجاد خواهد کرد. از طرف دیگر در تایم فریم منتهی به پایان بازار در آخرین روز معاملاتی سال قبل مانند تایم فریم های ۱ ساعته خصوصا در ساعت پایانی شاهد خروج نقدینگی از بازار بودیم.

 

پیش بینی بورس شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰

 

حجم ورود نقدینگی به بازار نیز قابل مقایسه با روزهای قبل نبود بنابراین انتظار می رود که با توجه به سه مسئله خروج نقدینگی از بازار ، تعطیلات نوروزی و مقاومت روانی شاخص در این نقطه شنبه بازار خوبی را شاهد نباشیم و بازار با رشد بسیار کم همراه باشد. اما خبر خوب اینکه این که اگر  ریزشی در کار باشد می تواند به عنوان پولبک شاخص در نقطه ۱ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی باشد بنابراین خیلی زود شاخص به رشد خود ادامه خواهد داد.

 

 

در پاسخ به این سؤال که در شرایط فعلی چه سهمی بخریم باید گفت با توجه به اینکه شاخص در حال پولبک زدن و شروع حرکت صعودی دیگر است و در صعود جدید نمادهای پتروشیمی و فلزات با توجه به اتفاقات جهانی در شرایط مطلوبی قرار دارند می توانند گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری باشند. بانکی ها نیز با توجه به اینکه در آماده حرکت به سمت فتح قله های جدید هستند می توانند گزینه های خوبی برای برای خرید باشند اما پیشنهاد می شود که که همه فعالان در این بازار روز شنبه را برای خرید انتخاب نکنند و اگر بنا به ضرورتی قصد خرید دارند این موضوع را بعد از ساعت ۱۰:۳۰ انجام داده تا کیفیت بازار را به درستی ارزیابی کنند.

به نظر می رسد اتفاقات داخلی مانند برخی افتتاح برخی پروژه ها و روندهای تولیدی برخی کارخانجات مانند فولاد نوید بازار خوبی را بعد از تعطیلات نوروزی می دهد که این موضوع بدون شک خواهد وانست بخشی از زیانهای وارد شده به سهامداران را جبران کند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار