پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، امروز بازار سرمایه با تقاضای نسبی بازگشایی شد. در ۳۰ دقیقه اول معاملات شاخص کل ۱ هزار و ۳۰۶ واحد رشد کرد و این روند متعادل و مثبت تا پایان زمان معاملاتی حفظ شد و این رقم به ۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، امروز بازار سرمایه با تقاضای نسبی بازگشایی شد. در ۳۰ دقیقه اول معاملات شاخص کل ۱ هزار و ۳۰۶ واحد رشد کرد و این روند متعادل و مثبت تا پایان زمان معاملاتی حفظ شد و این رقم به ۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای «فارس»، «نوری»، «فملی»، «شستا»، «شبندر» و «حکشتی» بیشترین تاثیر مثبت و نماد «شفن» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

 

همانطور که مستحضر می باشید؛ ارزش معاملات بسیار کاهش یافته است. پیش تر گفته بودیم که مقدار حجم و ارزش معاملات از فاکتور های مهم برای پیش بینی رفتار بازار بورس هستند و چنانچه نقدار آن برای چند روز متوالی به بیش از ۷ هزار میلیارد برسد می توان به ادامه دار بودن روند مثبت خوش بین بود.

از سوی دیگر نرخ بهره بین بانکی به نسبت افزایش یافته که این مورد نیز بر رکود بازار سرمایه بی تاثیر نیست.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند این رکود در بازار سرمایه، به خوبی عدم اعتماد معامله‌گران به این بازار و بی رغبتی آنها به خرید و فروش سهام را نشان می‌دهد. موضوعی که شاید مهم‌ترین دلیل حال بد بورس این روزها باشد.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 11 مرداد 1401

با توجه به کاهش ارزش معاملات انتظار می رود که بازار بورس فردا نیز شرایطی مشابه به امروز (متعادل و مثبت) داشته باشد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازارهای مالی  گفت: چند وقتی می‌شود که بورس سرخ‌پوش است. اگر بازدهی تک سهم‌ها در دولت جدید حساب کنیم، افت بازار بیشتر بوده است. از طرفی نگاه می‌کنیم امروز نماد فارس و فولاد توانستند شاخص را نگه دارند. از آن طرف می‌گویند شاخص مثبت است و بورس باثابتی داریم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار