پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 30 فروردین 1401، طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به حجم و ارزش معاملات بورس امروز به نظر می‌رسد کلیت بازار در سطحی تعادلی قرار دارد و تمایل بازار به سمت معاملاتی متعادل و صعودی است. در شرایط کنونی که شاخص در محد...

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱، طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به حجم و ارزش معاملات بورس امروز به نظر می‌رسد کلیت بازار در سطحی تعادلی قرار دارد و تمایل بازار به سمت معاملاتی متعادل و صعودی است. در شرایط کنونی که شاخص در محدوده یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد قرار گرفته و بیش از ۲۶هزار واحد جهش داشته است، شکل گیری موج جدیدی از تقاضا در بازار دور از انتظار نیست.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: در معاملات امروز شاخص کل با ثبت جهش ۲۷هزار واحدی به سطح یک میلیون ۵۰۰هزار واحد صعود کرد و شاخص هم وزن نیز ۶۷۸۲واحد رشد داشت. بورس امروز در ابتدای معاملات با هیجان مثبت کار خود را آغاز کرد و این روند مثبت تا نیمه دوم بازار هم ادامه یافت اما به یک باره خودرویی‌ها و همچنین عرضه صف خرید شستا کار را برای معاملات فردا سخت کرد.

وی ادامه داد: امروز برای اولین بار نمادهایی از بورس و فرابورس با دامنه نوسان ۶+ تا ۶- عرضه شدند و اغلب آنها به صف خرید نشستند. در میان این نمادها زشریف با بازگشایی ۹.۶درصد رشد داشت و در مقابل زکشت به صف فروش نشست.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد در معاملات فردا روندی متعادل و رو به رشد داشته باشیم و حرکت‌ها منطقی‌تر باشد. ترسی در بازار وجود ندارد و با توجه به اینکه شاخص مقاومت مهم ۱۴۹۰ را رد کرده، موجی از تقاضا و امید به بازار بازگشته است.

پیش بینی بورس فردا 30 فروردین 1401

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

امیر

پاسخ دادن

۳۰ فروردین ۱۴۰۱


امروز شاخص کل 20،000 تا منفی

آخرین اخبار