پیش بینی بورس فردا ۱ اردیبشهت ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 1 اردیبشهت 1400 از میل به کاهش و ریزش خبر می دهد. امروز با همه عرضه ها و خریدهایی که صورت گرفت اما صعود متزلزل شاخص و بررسی روند تکنیکالی حکایت از روند متعادل و با میل به کاهش خبر می دهد.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ اردیبشهت ۱۴۰۰ از میل به کاهش و ریزش خبر می دهد. امروز با همه عرضه ها و خریدهایی که صورت گرفت اما صعود متزلزل شاخص و بررسی روند تکنیکالی حکایت از روند متعادل و با میل به کاهش خبر می دهد. بنابراین نیمه اول بازار فردا بسیار تعیین کننده خواهد بود. آنچه که می توان از کلیت بازار به دست آورد این است که شاخص کل در حدود ۱ میلیون واحد قابلیت تثبیت دارد اما اگر روی حمایت دوم بازار واکنش روانی و هیجانی داشته باشیم باید منتظر باشیم تا اتفاقات عجیبی را در بازار شاهد باشیم.

 

پیش بینی بورس فردا ۱ اردیبشهت ۱۴۰۰

 

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ چهارشنبه یکم اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: آخرین روز فروردین ماه همراه شد با عرضه بسیار سنگین حقوقی بانک ملت که منجر به افت ارزش بازار شد، بسیار عجیب است یک بار حقوقی فولاد و بار دیگر حقوقی بانک ملت باعث ریزش بازار می‌شود.

هفته گذشته حقوقی فولاد مبارکه اقدام به عرضه سنگین کرد و منجر به ریزش شد و اکنون حقوقی بانک ملت با عرضه ۲۲۷ میلیون برگه سهم صف خرید را کاملاً عرضه کرد.

چرا نمی‌گذارند این صف خرید یک روز دوام داشته باشد؟ مگر قرار نیست حمایتی اتفاق افتد پس این چه کاری است؟ مدام از تخلف صحبت می‌شود اما کسی از عملکردهای منفی دیگران جلوگیری نمی‌کند.

خبرهایی نیز از توافق در حال انتشار است که تحریم‌ها به زودی برداشته شود آیا فعالان بازار سرمایه مجدد به سمت پهن کردن فرش قرمز در این بازار می‌روند؟ آیا مجدد اصلاح داریم یا خیر؟ قطعاً خیر، بازار اینقدر اصلاح کرده که با دلار کمتر از ۲۰ هزار تومان خود را وفق داده است. بهتر است فعالان اگر توافقی هم شد مجدد در صف فروش ننشینند.

پیش بینی می‌شود بازار فردا تعادلی باشد و کمی به سمت منفی میل کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار