پیش بینی بورس فردا ۱ خرداد ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 1 خرداد 1400 حکایت از بازار متعادلی دارد که برآورد میشود با توجه به قرار گرفتن شاخص روی محدوده ی حمایتی قوی خود باید از نیمه دوم بازار انتظار رشد بازار را داشته باشیم.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ خرداد ۱۴۰۰ حکایت از بازار متعادلی دارد که برآورد میشود با توجه به قرار گرفتن شاخص روی محدوده ی حمایتی قوی خود باید از نیمه دوم بازار انتظار رشد بازار را داشته باشیم. در صورت مثبت بودن بازار فردا می توان امیدوار بود که روند صعودی شاخص ادامه دارد باشد و تا محدوده های یک میلیون و ۲۰۰ هزار هزار پتانسیل رشد خواهد داشت در غیر اینصورت باید شاهد ریزش شاخص تا محدوده های یک میلیون و ۱۰۰ و در دامه یک میلیون و ۵۰ هزار باشیم.

آنچه که از شرایط فعلی شاخص قابل برآورد به لحاظ تکنیکالی است اینجاست که شاخص فردا یکی از حساس ترین روزهای خود را در چندماهه اخیر خواهد داشت زیرا با از دست دادن این حمایت باید منتظر کاهش دوباره شاخص حداقل تا محدوده های گفته شده باشیم.

 

پیش بینی بورس فردا ۱ خرداد ۱۴۰۰

 

 

اصلاح زمانی شاخص با این حساب حداقل ۲ الی سه سال زمان خواهد برد. هرچند که بررسی کامودیتها امیدواریهایی ایجاد می کند اما این مسئله در روزهای قبل هم وجود داشت اما نبود مبنای منطقی برای اصلاح دوباره شاخص کمی پرداختن به این موضوع را از درجه اهمیت ساقط می کند. بنابراین باید اذعان کرد که شاخص کل فردا اگر موفق نشود نوار ناکامی خود را پاره کند بدون شک باید منتظر اتفاقات بدی باشد. البته از طرفی باید به این مسئله نیز اشاره کرد که جدا از مسئله بی اعتمادی که در بررسی های بنیادی اصلی ترین عامل ریزش شاخص است نحوه عرضه و تقاضا در بازار نیز با تغییرات قابل توجهی روبرو بوده به زوریکه در سهم های خودرویی می توان به وضوح این مسئله را مشاهده کرد و در برخی نمادهای بانکی نیز می توان دید که حقوقی ها با فروش سهم به بی اعتمادی دامن زدند.

بنابراین یک راه برای پیش بینی شاخص باقی نمی ماند و آن موج شماریهای مرسوم است که برای این کار می توان از شرایط سال ۹۲ به خوبی بهره برد که تمام اتفاقت آن سال در در شاریط حاضر نیز تکرار شده به خصوص برای سهم هایی که نقدشوندگی پایینی دارند. در این صورت باید گفت که شاخص فردا با ریزش روبرو خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار