پیش بینی بورس فردا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به اینکه شاخص کل مقاومت یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد را با قدرت پشت سر گذاشت و شاخص هم وزن نیز در شرایط مناسبی قرار دارد، روندی صعودی بورس ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد با توجه به اخبار مخابره شده به بازار سر...

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، طبق پیش بینی کارشناسان، با توجه به اینکه شاخص کل مقاومت یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد را با قدرت پشت سر گذاشت و شاخص هم وزن نیز در شرایط مناسبی قرار دارد، روندی صعودی بورس ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد با توجه به اخبار مخابره شده به بازار سرمایه، صنایع همچنان با سودآوری همراه باشند و در مدار صعودی باقی بمانند.

پیش بینی بورس فردا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

به زعم اغلب کارشناسان، با توجه به اخباری مثبتی که به بازار مخابره می‌شود، رشد بازار در روزهای آینده ادامه یابد و صنایع متاثر همچنان سودآور باشند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه ، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بازار امروز روند متفاوتی به خود گرفت و برخلاف هفته‌های گذشته رشد خوبی را پشت سر گذاشت. معاملات امروز به مراتب وضعیت بهتری از معاملات دیروز داشتند، به طوری‌که پذیره نویسی باشگاه استقلال و پرسپولیس هم نتوانست فشار فروشی در بازار ایجاد کند.

 

وی افزود: اخبار مثبت برجامی به بازار مخابره شده و به نظر می‌رسد بازار با سبزپوشی به استقبال برجام رفته است. همچنین با توجه به افزایش نرخ جهانی نفت، پالایشی‌ها با ثبت رشدی مناسب به صف خرید نشستند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به خبر قطعی شدن حذف ارز ۴۲۰۰تومانی گفت: با توجه به حذف ارز ۴۲۰۰تومانی زراعتی‌ها و دارویی‌ها روند معاملاتی بسیار خوبی داشتند و نهایتا با سبزپوشی به معاملات خود پایان دادند.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 16 اسفند 1400

عصاری در پایان بیان کرد: به نظر‌ می‌رسد با توجه به اخباری مثبتی که به بازار مخابره می‌شود، رشد بازار در روزهای آینده ادامه یابد و صنایع مذکور همچنان سودآور باشند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار