پیش بینی بورس فردا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 16 فروردین 1400 از حساس ترین شرایط فعلی شاخص کل خبر می دهد. با توجه به کف صعودی کانال و احتمال برخورد شاخص با میدلاین حمایتی باید گفت دو اتفاق برای شاخص مفروض است.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ از حساس ترین شرایط فعلی شاخص کل خبر می دهد. با توجه به کف صعودی کانال و احتمال برخورد شاخص با میدلاین حمایتی باید گفت دو اتفاق برای شاخص مفروض است. اولین اتفاق که خوشبینانه ترین حالت آن است این خواهد بود که شاخص با برخورد با میدلاین پولبک خود را تکمیل در اولین صعود به سمت بک میلیون و ۵۰۰ هزار و واحد حرکت کند. دومین موضوعی که البته دوست نداریم اتفاق بیفتد این است که شاخص  کف حمایتی را رد کرده و مجدداً با کانال نزولی برگردد.

 

پیش بینی بورس فردا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

 

بنابراین برای فردا و با توجه به چیزی که گفته شد باید شاخص را منفی در نظر داشته باشیم تا پولبک آن کامل شده و بعد به سمت سایر اهداف حرکت کند. فردا کلیت بازار دستخوش این موضوع خواهد بود هزچند که پیش بینی می شود در ابتدا اردرهای ترس را شاهد باشیم اما چنانچه فردا از فروش جلوگیری شود خواهیم توانست شاخص را در شرایط بسیار ایده آلی ببنیم.

گفتنی است این موضوع تا پایان ماه ادامه دار خواهد بود و چنانچه قصد دیدن یک شاخص پرتحرک و چابک را داریم باید تا پایان ماه نسبت به این موضوع صبر کنیم. از یاد نبریم در شرایط فعلی شاخص کل تنها نیاز به غلبه کردن بر شرایط روانی و هیجانی دارد و بدون آن نمی تواند از پس غلبه بر مقاومت های گفته شده برآید.

همانطور که تصویر نیز کاملا مشخص است محدوده یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحد تا یک میلیون و ۲۳۹ هزار واحد اصلی ترین باکس مقاومتی و حمایتی هستند چنانچه شاخص از این منطقه یعنی ۱ میلیون و ۲۳۹ هزار واحد رد شود و به پائین حرکت کند اولین حمایت آن در کانال نزولی یک میلیون و ۱۳۱ هزار واحد خواهد بود.

 

پیش بینی بورس فردا 16 فروردین 1400

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار