پیش بینی بورس فردا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

طبق تحلیل کارشناسان، انتظار می‌رود شاخص کل در محدوده فعلی خود نوسانی کوتاه‌مدت داشته باشد اما باید این نکته را در نظر داشت که رشد یا افت شارپی در انتظار بازار سرمایه نیست. به نظر می‌رسد معاملات در روند تعادلی خود باقی مانده و حرکت رو به ر...

به گزارش رصد روز، پیش بینی بورس فردا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، طبق تحلیل کارشناسان، انتظار می‌رود شاخص کل در محدوده فعلی خود نوسانی کوتاه‌مدت داشته باشد اما باید این نکته را در نظر داشت که رشد یا افت شارپی در انتظار بازار سرمایه نیست. به نظر می‌رسد معاملات در روند تعادلی خود باقی مانده و حرکت رو به رشدی داشته باشند.

پیش بینی بورس فردا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

 انتظار می‌رود بورس در روزهای آینده همچنان روندی تعادلی داشته باشد و نقدینگی در میان صنایع مختلف جریان یابد.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه  روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: در بورس امروز، شاخص کل پس از سه روز سبزپوشی متوالی با افت ۶هزار واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۳۳۶هزار واحد قرار گرفت.

علی عصاری

وی افزود: در روزهای اخیر بانکی‌ها و خودرویی‌ها از تاثیرگذارترین گروه‌ها در رشد شاخص کل بودند. دیروز نیز پالایشی‌ها با تقاضای خوبی همراه شدند.اما امروز ورق برگشت. خودرویی‌ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها با عرضه همراه شدند. اما فلزات اساسی به مراتب وضعیت بهتری داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش‌ بینی می‌شود روند تعادلی بازار ادامه یافته و افت و رشد شارپی در انتظار بازار نباشد. نقدینگی نیز در میان گروه‌های مختلف جریان خواهد یافت. به نظر می‌رسد شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۳۳۰هزار واحد تا یک میلیون و ۳۴۰هزار واحد نوسانی کوتاه مدت داشته باشد.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 18 اسفند 1400

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار