پیش بینی بورس فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 20 اردیبهشت 1400 از روند منفی بازار خبر می دهد. یکی از مهمترین اتفاقات این موضوع نیز به نبود نقدینگی و خاستگاه اصلی شاخص که به عقیده بسیاری از کارشناسان بین 600 تا 700 هزار واحد است بر می گردد. 

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از روند منفی بازار خبر می دهد. یکی از مهمترین اتفاقات این موضوع نیز به نبود نقدینگی و خاستگاه اصلی شاخص که به عقیده بسیاری از کارشناسان بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار واحد است بر می گردد.

رسیدن ارزش بسیاری از نمادها حتی به پائین قیمت ذاتی خود در این بازار نشان می دهد چیزی که در حال حاضر مانع از پیش روی بازار خواهد بود جو روانی و بی اعتمادی به بازار سرمایه است. در واقع با همه برنامه هایی که بنا بود در این مدت در خصوص بازار سرمایه ایجاد شود اما خروج قابل توجه پول از بازار سرمایه و سپرده گذاری در بانکها و سیو آن به منظور خرید ارز و سکه مهمترین موضوعاتی هستنمد که مانع از پیشرفت شاخص خواهند شد.

 

جزئیات بنیادی پیش بینی بورس فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

در طرف دیگر ماجرا نیز بسیاری با خارج کردم پول از بازار نیم نگاهی به موضوعات سیاسی دارند تا سرنوشت مذاکرات وین مشخص شود اما بعید به نظر می رسد این موضوع دوای درد بازار سرمایه باشد. نگاهی به حجم معاملات از چند روز پیش تاکنون نشان می دهد که اقبالی به سمت معاملات نیست و تا زمانیکه اعتماد از دست رفته به مردم بازگدانده نشود و زیانهای آنان جبران نشود باید ادامه همین روند را شاهد باشیم.

تغییرات مداوم محدوده ی پی آر زد یا همان حمایتها و مقاومتهای قابل توجه نشان می دهد که بازار از نبود نقدینگی لازم برای چابکی رنج می برد.

در بازار امروز نیز همانطور که قابل مشاهده بود علیرغم اینکه برخی حقوقی ها در نماد بانکی خوب عمل کردند اما حریف شرایط موجود نشدند زیرا نمادهای دلاری از ابتدا صف فروش بودند و این مسئله حکایت از اتخاذ تدبیر دیگری است. برخی از کارشناسان اذعان دارند بسته شدن نمادهای شاخص ساز در شرایط فعی می تواند به بازار سرمایه کمک کند که این مسئله نیز منطقی به نظر نمی آید زیرا تصمیمات منطقی راهکار درمان بازار سرمایه نیستند. متأسفانه به لحاظ تکنیکالی اصلا مسئله خوبی را شاهد نیستیم و بازار سرمایه بدون شک به سمت روزهای سختی در حرکت است.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار