پیش بینی بورس فردا ۲۰ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ حکایت از روند متعادل بازار دارد هرچند که کلیت بازار فردا منفی ارزیابی می شود. در چند روز گذشته اخبار متعددی وضعیت بازار سرمایه را تحت الشعاع قرار دادند که اثرات هیجانی آن در رفتار ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ حکایت از روند متعادل بازار دارد هرچند که کلیت بازار فردا منفی ارزیابی می شود. در چند روز گذشته اخبار متعددی وضعیت بازار سرمایه را تحت الشعاع قرار دادند که اثرات هیجانی آن در رفتار سهامداران بزرگ دیده می شود که طبیعتاً این مسئله به سهامداران خرد نیز تسری پیدا کرد. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ همچنین به بررسی عوامل تأثیرگذار در رفتار بازیگران بزرگ بازار پرداخته است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۰ مهر ۱۴۰۰

 

در بازار امروز گروه فلزات ، نفتی ها و بانکی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند که نشان میدهد بازار در بلاتکلیفی به سر می برد. از طرفی گمانه های افزایش نرخ بهره بانکی و گزارش ماهیانه بسیاری از از بانکها از روند امیدوار کننده حکایت دارد از طرفی حمایتهای لازم در این گروه را شاهد نیستیم.

در گروه نفتی با توجه به افزایش قیمت محصولات باید حرکت خوبی را شاهد باشیم اما عملا چنین اتفاقی نمی افتد و در نهایت امروز در بازار سرمایه شاهد خروج پول حقیقی از این گروه بودیم.

در گروه فلزات که همیشه نمادهای ان جزو اثرگذارترین ها در شاخص هستند بر خلاف رویه جهانی شاهد رفتار هیجانی و عدم حمایت لازم در آن هستیم که می تواند دلایل دیگری خارج از بازار را برای آن در نظر گرفت.

همانطور که دیروز گفته شد در تنیمه دوم بازار امروز سعی شد که فشار عرضه کمتر شود اما با توجه به شائبه ها در چند زمینه این اتفاق نیفتاد. اول اینکه انتشار اوراق سببمی شود تا سهامداران حقوقی با فروش سهام به سمت خرید اوراق حرکت کنند. مشخص نبودن نرخ بهره بانکی یکی دیگر از مسائلی است که می تواند در نقش آفریتی بزرگان بازار اهمیت داشته باشد.

تحت تأثیر قرار گرفتن بازار از نوسانات نرخ ارز از دیگر نکاتی است که به شدت سهامداران نمادهای بزرگ را متأثر کرده زیرا سبب کاهش نرخ تسعیر در محصولات و نمود آن در صورتهای مالی خواهد شد.

اما خبرهای امیدوار کننده رشد جهانی محصولات شیمیایی و پتروشیمی که روی بخش بزرگی از بازار تأثیرگذار خواهد بود هرچند که گروهی از کارشناسان عقیده دارند این مسئله با توجه تبعات منفی برای گروهی از مصرف کنندگان بازار هرچند که روی افزایش قیمت برخی از محصولات اثر گذار خواهد بود اما در نهایت اثر وارونه روی بازار می گذارد.

در پایان پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، مقاومتهای شدید بازار در نواحی گفته شده که در گزارش دیروز به آن اشاره شد (اینجا بخوانید) و قدرت پائین ورود پول نشان میدهد که بازار اگر در فردا رنج مثبت داشته باشد آنقدر قدرتمند نیست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار