پیش بینی بورس فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 21 فروردین 1400 ، حکایت از ادامه روند فعلی شاخص دارد. بررسی های تکنیکالی در این زمینه مؤید این موضوع است که شاخص کل فردا نیز با روند ریزش به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ، حکایت از ادامه روند فعلی شاخص دارد. بررسی های تکنیکالی در این زمینه مؤید این موضوع است که شاخص کل فردا نیز با روند ریزش به کار خود ادامه خواهد داد. این روند پیش بینی می شود که تا دو روز ابتدای هفته پابرجا باشد و پس از آن با نزدیک شدن به محدوده قوی حمایتی یا همان prz شروع به عوض کردن جریان کند. در حال حاضر شاخص روی یک میلیون و ۲۴۹ هزار تکیه زده اما با بررسیهای بیشتر مشخص می شود که با توجه به خروج نقدینگی از نمادهای شاهص ساز و نماش حرکتی کف کندلهای شکل گرفته باید منتظر ریزش شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۳۲۰ هزار واحد باشیم و پس از آن می توان در مورد ادامه روند حرکتی شاخص تحلیل جدید ارائه کرد.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

 

پیش بینی بورس فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ همچنین از کف سازی جدیدی خبر می دهد که در ادامه هفته می تواند محدوده حائز اهمیتی برای شاخص باشد این محدوده که بین یک میلیون و ۲۴۰ تا ۱ میلیون و ۲۳۵ هزار دیده می شود باید امیدوار بود که با حمایت حقوقی ها شکسته نشود در غیر اینصورت باید منتظر اتفاقات نا امبد کننده ای باشیم اتفاقی که می تواند شاخص کل را تا مجدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاهش دهد.

بازار سهام در هفته گذشته به روند نزولی خود را ادامه داد و شاخص کل در طول یک هفته گذشته حدود ۳۰ هزار واحد افت کرد.

برخی از کارشناسان روند بازار را متاثر از حواشی نشست برجام می‌دانستند. در مقابل برخی از کارشناسان معتقد بودند بازار به اخبار مذاکره واکنشی نشان نمی‌دهد. از طرفی قیمت دلار در برخی از روزها با افزایش همراه بود، اما روند معاملات تغییری نکرد.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این موضوع که در هفته گذشته شاهد صف‌های طولانی بودیم، توضیح داد: با توجه به همین موضوع ارزش معاملات بازار حجم کمی داشت. عصاری در ادامه گفت: احتمال زیاد در هفته پیش‌رو هم با همین روند روبه‌رو هستیم.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دو عامل اصلی موثر در بازار وجود دارد گفت: یکی از عوامل مهم در معاملات هفته پیش‌رو، مذاکرات برجام است، فارغ از هر نتیجه‌ای که از مذاکرات به دست بیاید، نتیجه جلسه برجام تاثیر منفی در بازار دارد.

او با اشاره به اینکه دامنه نوسان هم یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در بازار است توضیح داد: با وجود صحبت‌های زیاد مسئولان سازمان درباره تغییر یا حذف دامنه نوسان، هنوز تصمیم  نهایی در رابطه با دامنه نوسان گرفته نشده است.

او در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود، خروج پول از سهم‌های شاخص‌ساز را شاهد هستیم. تنها خبر مثبت برای بازار می‌تواند تزریق نقدینگی با حجم زیاد توسط حقوقی‌ها به بازار باشد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط