پیش بینی بورس فردا ۲۴ اسفند ۹۹ / بازار مثبت است

پیش بینی بورس فردا 24 اسفند 99 حکایت از بازار مثبت دارد. در این میان نمادهای کوچک با چالشهایی روبرو هستند که می تواند اقبال به آنها را کمتر کند

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۴ اسفند ۹۹ حکایت از بازار مثبت دارد. در این میان نمادهای کوچک با چالشهایی روبرو هستند که می تواند اقبال به آنها را کمتر کند اما چیزی که درباره بازار فردا وجود دارد اشتهای زیاد مردم به نمادهای شاخص ساز است. همانطور که امرورز این مسئله دیده شد. افزایش ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحد شاخص کل در شرایطی که همه منتظر حرکت صعودی شاخص بودند در ابتدای هفته یکبار دیگر توجه ها را به سمت بازار بورس جلب کرد و با توجه به میزان معاملات و حجم خرید باید گفت که بازار فردا نیز مثبت خواهد بود. البته باید به خریداران گفن که در شرایط فعلی با احتیاط و با خرید پله ای اقدام به بستن سبد نمایند.

پیش بینی بورس فردا ۲۴ اسفند ۹۹

 

بازار بورس امروز شنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۹ در اولین روز معاملاتی هفته آخر بورس در سال ۹۹ مثبت و صعودی شد. شاخص کل بورس امروز ۲۲ هزار واحد رشد کرد. اما آیا این روند مثبت و صعودی ادامه دار است و بورس با حال خوش وارد سال جدید خواهد شد؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار بورس و پیش بینی بورس در رابطه با شاخص‌سازان گفت: نمادهای شاخص‌ساز در جریان معاملات امروز تقاضای زیادی پیدا کردند و این درحالیست که اکثر نمادهای بورس روندی نزولی دارند.

این کارشناس در ادامه گفت: به دلیل شروع خرید صندوق‌ های با درآمد ثابت، پول به نمادهای شاخص‌ ساز تزریق می‌شود و این صندوق ‌ها به این دلیل که شاخص‌ سازان نقدشوندگی بالایی دارند به سمت خرید شاخص‌سازان می ‌روند.

این کارشناس در رابطه با ادامه معاملات امسال گفت: به نظر می‌رسد ادامه معاملات بورس تا پایان هفته مشابه امروز است و توجه روی شاخص‌سازان زیاد است. اما رشد شاخص‌سازان به معنای متعادل شدن بورس نیست. در کل بازار فردا نیز مثبت ارزیابی می شود زیرا حجم خریدها در این بازار رو به افزایش گذاشته و در نتیجه ورود نقدینگی به بورس را شاهد هستیم

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار