پیش بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 26 اردیبهشت 1400 حکایت از بازار متعادل دارد و پیش بینی می‌شود که بازار فردا یکشنبه _۲۶ اردیبهشت ماه_ با رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ حکایت از بازار متعادل دارد و پیش بینی می‌شود که بازار فردا یکشنبه _۲۶ اردیبهشت ماه_ با رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد. بازار سرمایه امروز روند متعادلی را با تاثیرپذیری از متقارن شدن دامنه نوسان داشت. از سیگنال‌های مهم و موثر در بازار امروز بالا رفتن نرخ دلار نسبت به روز گذشته بوده است که به نظر می‌رسد بازار واکنش مثبتی نسبت به آن نشان داده؛ شاخص‌سازان و نمادهای موثر بر شاخص امروز روندی مثبت را در پیش گرفتند و در نهایت شاخص کل با ۰٫۴۷ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد قرار گرفت.

میترا تاتاری، کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات در بازار امروز خوب بود و همان طور که انتظار می‌رفت گروه خودرویی و پالایشی تحرکات مطلوبی را در بازار داشتند. بازار  با روند خوب و مطلوبی پیش رفت اما ادامه روند تعادلی و صعودی شدن بازار بستگی به سهم‌های کوچک دارد. وی در این باره افزود: البته امروز برخی از سهم‌های کوچکی که مدت‌ها در صف فروش قفل بودند باز شدند و به روند عادی خود برگشتند.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

تاتاری افزود: به خاطر متقارن شدن دامنه نوسان پیش‌‎بینی می‌کنم تا پایان هفته وضعیت بازار به همین صورت باشد و تغییر خاصی در آن رخ ندهد. در تابلو معاملات امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ گروه پالایشی و خودرویی تاثیر مثبتی را در شاخص داشتند که برای فردا و تا آخر هفته هم این دو گروه در بازار پیش‌رو هستند.

وی درباره وضعیت شاخص کل هم‌وزن نیز گفت: شاخص کل هم‌وزن تا فردا نمی‌توان گفت که مثبت می‌شود اما تا پایان هفته این امکان وجود دارد که به شرایط تعادل و صعودی برسد.

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار روز شنبه تقریباً عملکرد بهتری را نسبت به هفته گذشته طی کرد، روزهای پیش روی بازار چند تفاوتی اساسی با گذشته دارد یکی از مهم‌ترین آن‌ها شرایط سیاسی انتخابات است، بدون شک بسیاری از مردم در سال گذشته درگیر بازار سرمایه شدند و پس از ریزش شدید آن بخش زیادی از سرمایه خود را از دست دادند.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

برخی نامزدها وعده‌هایی را در خصوص بورس داده‌اند و در روز جاری در صفحه اینستاگرام آقای رئیسی با یک پس زمینه سبز نوشته شده بود که خبری در راه است و این عکس در پیج‌های و کانال‌های بورسی بازنشر شد که احتمال می‌رود نظر ایشان به بازگشت سرسبزی به بازار سرمایه است.

وعده‌ها و قول‌های نامزدها را در این ایام در جهت بازار سرمایه خواهیم شنید کسی که بتواند رأی سرمایه گذاران در بازار سرمایه را جلب کند شاید برنده کارزار انتخابات باشد زیرا بر اساس برخی آمارها نزدیک به ۵۰ میلیون نفر درگیر بازار سرمایه هستند.

بازگشت به دامنه نوسان متقارن نیز شرایط کار را بهتر کرده است و پیش بینی می‌شود که بازار فردا یکشنبه _۲۶ اردیبهشت ماه_ با رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد. حرکت به سمت دامنه مثبت در سهم‌های شاخص ساز و به تعادل رسیدن سهم‌های کوچک در بازار پیش بینی می‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط