پیش بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 8 فروردین 1400 را باید از چند منظر ارزیابی کرد. ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که ارزیابی سالهای گذشته شاخص کل نشان می دهد که معمولا در شروع سبز رنگ شاخص در سال جدید تا چند وقت شاهد رشد آن خواهیم بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰ را باید از چند منظر ارزیابی کرد. ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که ارزیابی سالهای گذشته شاخص کل نشان می دهد که معمولا در شروع سبز رنگ شاخص در سال جدید تا چند وقت شاهد رشد آن خواهیم بود. از طرف دیگر روند تکنیکالی امروز شاخص نشان می دهد که حمایت خوبی از شاخص شد و این موضوع با روانی برای معاملات فردا را نیز رقم می زند و همانطور که در پیش بینی بازار امروز گفته شده بود چنانچه روند هیجانی نتواند بر روند معاملات و ورود نقدینگی تأثیرگذار باشد باید روند را مثبت ارزیابی کرد.

 

پیش بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰

 

پیش بینی بورس فردا 8 فروردین 1400

 

در مورد بازار فردا نیز باید اذعان کرد توافق امروز چین و ایران تا مدتی تأثیر خود را بر بازار خواهد داشت و همچنان باعث خواهد شد که بسیاری از صنایع که از این توافق منتفع می شوند شرایط خوبی را برای خود ایجاد کنند. بررسی روند کندل های شکل گرفته در تایم فریم های مختلف نشان میدهد که در بازه های زمانی مختلف از بورس حمایت شد اما موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد فاصله نسبتاً زیاد دو پولبک قبلی است که که این موضوع می تواند قدرت شاخص را برای صعود کاهش دهد اما نگاهی به عمق این پولبکها نشانه ای می تواند برای صعود شاخص باشد. بنابراین برای بازار فردا نیز این مسئله صادق است و باید گفت در شرایطی که بازار فردا با روند دو نیمه ای ظاهر می شد شاخص کل به فردا نیز سبز رنگ خواهد بود و مثبت است.

نمادهای خودرویی ، حمل و نقلی ها و نمادهای بیمه ای شرایط بسیار مطلوبی دارند و با توجه به نتایج امروز باید که این موضوع فردا نیز برای آنان متصور است البته فلزات اساسی نیز در برخی نمادها شرایط بسیار مطلوبی را نشان می دهند.  در یک ارزیابی کلی باید گغت که شاخص فردا نیز مثبت است.

 

 

 

مطالب مرتبط