پیش بینی وضع هوا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 24 فروردین 1400 حکایت از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور دارد. بطوریکه امروز بجز سه منطقه و چهارشنبه به جز هشت منطقه کشور در سایر نواحی شاهد ادامه بارش ها خواهیم بود

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور دارد. بطوریکه امروز بجز سه منطقه و چهارشنبه به جز هشت منطقه کشور در سایر نواحی شاهد ادامه بارش ها خواهیم بود. این سامانه همانطور که پیش تر گفته شد به تدریج و به کندی از کشور خارج خواهد شد اما آنطور که از نقشه ها هواشناسی بر می آید پنج شنبه در نوار شرقی و جمعه در شمال شرق کشور بارشها ادامه خواهد داشت و از روز شنبه شاهد کاهش این سامانه در کشور خواهیم بود.

 

پیش بینی وضع هوا ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

 

امروزسه شنبه ۲۴ فروردین بجز خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و چهارشنبه بجز خراسان‌شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، زنجان، همدان ،کردستان، کرمانشاه و ایلام در سایر مناطق کشور در برخی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنج شنبه ۲۶ فروردین در نوار شرقی کشور و روز جمعه در شمال شرق سواحل شمالی و اردبیل با رشد تداوم دارد. همچنین روز چهارشنبه غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

در استان آذربایجان شرقی نیز براساس بارشها و ادامه آن طی هفته وقوع سیل نیز متصور است که توصیه می شود موارد ایمنی دراین مورد لحاظ گردد. در استان خوزستان نیز تشدید پدیده گرد و غبار را خواهیم داشت که در خانه ماندن و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری توصیه می شود.

در استان کردستان نیز همچنان سامانه بارشی تا روز جمعه با توان قابل توجه پیش بینی می شود که این موضوع گاهاً با احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر خواهد بود.

آسمان تهران امروز (۲۴ فروردین) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۵ فروردین) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

 

مطالب مرتبط