پیش بینی وضع هوا ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 26 فروردین 1400 نشان می دهد در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت،

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ از سامانه جدید خبر می دهد که حداقل ۱۳ استان کشور را درگیر خواهد کرد. طی چند روز گذشته سامانه بارشی که در نیمه غربی و سواحل دریای خزر متمرکز بود آسمانی ابری و به همراه بارندگی و وزش باد را همراه خود داشت و در سامانه جدید نیز باید شاهد اتفاقات مشابهی باشیم. طی ۷۲ ساعت آینده اپرچه آسمان برخی نواحی که طی روزهای گذشته با عبور سامانه بارشی دچار رگبار و رعد و برق بودند آرام خواهد بود اما در نواحی دیگر شاهد از سر گیری بارشها و در نتیجه سرمای هوا خواهیم بود.

 

پیش بینی وضع هوا ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یعنی ضیاییان با بیان اینکه امروز (۲۶ فروردین) در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، اظهارکرد: شدت بارش طی این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رخ می‌دهد همچنین در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از روز امروز تا شنبه (۲۶ تا ۲۸ فروردین) خلیج فارس، تنگه هرمز و طی روزهای جمعه و شنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) دریای عمان مواج خواهد شد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جمعیت تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۷ فروردین) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار