پیش بینی وضع هوا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 27 فروردین 1400 از رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ خبر می دهد. شدت بارش طی امروز (۲۷ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ از رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ خبر می دهد. این شرایط که از دیروز در برخی مناطق کشور شروع شده در ادامه نیز در ۱۰ استان دیگر متصور است. در سواحل دریای خزر نیز بارش بارشهای خفیفی قابل مشاهده است که البته اردبیل نیز شرایط جوی مشابهی خواهد داشت. همانطور که پیش تر گفته می شد این سامانه به تدریج از کشور خارج شده اما این بارشها تا روز دوشنبه در برخی نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

 

پیش بینی وضع هوا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

 

امروز (۲۷ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان بارشهای پراکنده در برخی ساعات به همراه وزش باد پیش بینی می شود. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۷ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

ادامه پیش بینی وضع هوا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ؛ ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه (۲۹ فروردین) در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دیروز (۲۶ فروردین) در استان هرمزگان طی بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک بود ، گفت: طی دو روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران امروز (۲۷ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۸ فروردین) نیز کمی تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار