پیش بینی وضع هوا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 3 اردیبهشت 1400 از بارش و رعدو برق در سواحل دریای خزر و 15 استان دیگر خبر می دهد. این شرایط برای روز شنبه هم در برخی نقاط کشور متصور است

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ از بارش و رعدو برق در سواحل دریای خزر و ۱۵ استان دیگر خبر می دهد. این شرایط برای روز شنبه هم در برخی نقاط کشور متصور است و پیش بینی می شود ارتفاقعات البرز حداقل تا روز دوشنبه با وضعیت روبرو باشد.

استان لرستان نیز با وزش باد شدید تا روز شنبه پیش بینی می شود . برای آسمان استان البرز نیز تا ۲۴ ساعت آینده آسمانی ابری همراه با وزش باد و بارشهای پراکنده قابل پیش بینی است.

 

پیش بینی وضع هوا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۳ اردیبهشت ماه) در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس، کرمان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، شنبه (۴ اردیبهشت ماه) در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز مرکزی، یکشنبه (۵ اردیبهشت ماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و شرق فارس و دوشنبه (۵ اردیبهشت ماه) در برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، فارس، اصفهان، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روز جمعه (۳ اردیبهشت ماه) کاهش دمای ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

وی افزود: دریای خزر در ۲۴ ساعت آینده ( تا ۴ اردیبهشت ماه) مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین در دو روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

در پایان پیش بینی وضع هوا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ می خوانیم ؛ ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز (۳ اردیبهشت ماه) هوای پایتخت کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی همراه با بارش پراکنده و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای هوا در این روز ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت شنبه (۴ اردیبهشت ماه) نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۱۹ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار