چشم های محسور کننده الهام اخوان+ عکس

به گزارش رصد روز، الهام اخوان در یازده سالگی با مشاهده یک فیلم هالیوودی به نام «همشهری کین» به کارگردانی اورسن ولز به رشته بازیگری علاقه مند شد و در ۱۶ سالگی به رشته مورد علاقه خود در صحنه تئاتر پرداخت و وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر ...

به گزارش رصد روز، الهام اخوان در یازده سالگی با مشاهده یک فیلم هالیوودی به نام «همشهری کین» به کارگردانی اورسن ولز به رشته بازیگری علاقه مند شد و در ۱۶ سالگی به رشته مورد علاقه خود در صحنه تئاتر پرداخت و وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر در نوزده سالگی به کلاسهای آزاد بازیگری استاد سمندریان رفت و با شرکت در کنکور وارد دانشگاه هنر شد. او مسیر حرفه ای خود را با منشی گری صحنه آغاز کرد و در فیلم و سریال هایی چون لونه زنبور، یادم تو را فراموش، پنچری، ساخت ایران ۲ و کشیک قلب به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

این بانوی هنرمند در طی این سالها با تئاترهای مختلفی به روی صحنه رفت اما در سال ۱۳۹۷ پس از اجرای نمایشی متفاوت، برای بازی در یک فیلم سینمایی به نام دوزیست ساخته برزو نیک نژاد دعوت به همکاری شد. الهام اخوان به دلیل تحصیل در رشته کارگردانی و علاقه خود به این رشته تاکنون موفق به ساخت ۳ فیلم کوتاه شده و در سومین فیلم کوتاه خود به نام پاراوان با بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی همکاری کرد.

الهام اخوان تصویری از خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

الهام اخوان

مطالب مرتبط

آخرین اخبار