کابینه جو بایدن چه کسانی هستند؟ + فیلم

کابینه جو بایدن مرموز است پتی بوتیگیگ که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده گزینه ی پیشنهادی وزارت حمل و نقل است. بعد از ۲۳۰ سال بالاخره بومیان آمریکا مورد توجه قرار گرفتند و دب هالند یک بومی امریکایی را به عنوان گزینه ی پیشنهادی اد...

به گزارش رصد روز ، کابینه جو بایدن و افراد شکل دهنده آن مهمترین اتفاق بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.  «کاملا هریس» زنی سیاه‌پوست که از قضا همسری یهودی دارد به عنوان معاون اول جو بایدن معرفی شده، در صورت نبود جو بایدن اداره دولت ایالات متحده به وی واگذار می شود.

در ادامه کابینه جو بایدن می خوانیم : وزیر امور خارجه ی پیشنهادی دولت بایدن آنتونی جان بلینکن است که در یک خانواده یهودی ثروتمند متولد شد و معتقد به دفع خطرات احتمالی ایران علیه صهیونیست‌ها با حضور پررنگ نظامی آمریکا در سوریه است. برای ریاست سازمان امنیت داخلی آمریکا آلخاندرو میورکاس را پیشنهاد شده که از مادری یهودی تبار به دنیا آمده که به واسطه ارتباطات نسبی یا سببی، به رژیم صهیونیستی ارادت دارد. لوید جیمز آستین ژنرالی سیاه پوست و بازنشسته نیروی زمینی ایالات متحده و دوازدهمین فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده یا همان سنتکام بوده که وزیر دفاع پیشنهادی بایدن می باشد.

کابینه جو بایدن نفرات دیگری هم دارد :پتی بوتیگیگ که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده گزینه ی پیشنهادی وزارت حمل و نقل است. بعد از ۲۳۰ سال بالاخره بومیان آمریکا مورد توجه قرار گرفتند و دب هالند یک بومی امریکایی را به عنوان گزینه ی پیشنهادی اداره وزارت کشور معرفی شده.گزینه ی پیشنهادی وزارت خزانه داری آمریکا، ژانت یلن می باشد که تا کنون اظهار نظر خاصی در مورد تحریم‌های وضع شده علیه ایران نداشته ولی این نکته را نباید فراموش کرد که او با ابزار تحریم آشنایی خوبی دارد. جان کری هم بعنوان فرستاده ویژه در امور آب و هوایی معرفی شده، کری همان وزیر امور خارجه ی اوباماست که در برجام به تعهداتش عمل نکرد. اما جالب توجه ترین شخص در کابینه ی پیشنهادی جو بایدن جک سالیوان است که به عنوان گزینه ی مشاور امنیت ملی معرفی شده اما دلیل این جالب توجه بودن این است که گفته می‌شود سالیوان از طریق مذاکرات محرمانه با ایران به راه‌اندازی کانالی دوجانبه کمک کرد و نتیجه ی این اقدام وی منجر به امضای توافق هسته‌ای میان تهران و ۱+۵ شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

خبر فوری 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار