کاهش آمار تولید و فروش ایران خودرو در مهرماه

آمار تولید ایران خودرو در مهر ماه خبر از کاهش تیراژ این گروه خودرویی در تولید و فروش می دهد. آبی پوشان جاده مخصوص در مهر ماه هم کمتر تولید کردند هم کمتر فروش داشتند. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوعی که بعد از تحولات اخیر خودروسازیها باید شاهد آن باشیم تغییر آمار تولید و به عبارتی دیگر افزایش میزان تولید است که وضعیت عرضه و تقاضا را در بازار بهبود می بخشد و باعث می شود تا دکان بازار دلالان که با کسادی روبرو شود. به بیان ساده تر راه حل وضعیت موجود در بازار خود سر و سمان بخشیدن به وضعیت عرضه و تقاضاست که شاهراه آن از دل آمار تولید خودروسازان می گذرد. شرکت ایران خودرو که یکی از دو قطب اصلی در صنعت خودروسازی کشور است محصولات پرطرفداری به بازار ارائه می دهد. بنابراین آمار تولید ایران خودرو می تواند در هر ماه وضعیت جدیدی را در بازار رقم بزند.

آنچه که از گفته های فرشاد مقیمی طی چند وقت اخیر می توان استنباط حرکت در مسیر رشد تولید و افزایش کیفی محصولات است. هرچند که در هر دومسئله حرف و حدیث زیاد است اما آمار تولید ایران خودرو در مهر ماه خبر از کاهش تیراژ این گروه خودرویی در تولید و فروش می دهد. آبی پوشان جاده مخصوص در مهر ماه هم کمتر تولید کردند هم کمتر فروش داشتند.

آمار تولید ایران خودرو مهرماه نشان می دهد که این گروه خودرویی ۳۸ هزار و ۶۸۰ دستگاه تولید داشته و در مقابل موفق به فروش ۳۹ هزار و ۷۹۵ دستگاه از محصولات خود شدند این در حالیست که یاران مقیمی در شهریورماه ۴۲ هزار و ۵۸۵ دستگاه تولید داشتند و ۴۴ هزار و ۵۲۰ دستگاه را در بازار خودرو به فروش رساندند. با این حساب آبی پوشان ۳ هزار و ۹۰۵ دستگاه کمتر از شریور تولید کردند و در فروش نیز ۴ هزار و ۷۲۵ دستگاه کمتر فروختند.

امیدواریم که آبی پوشان با افزایش تولید در آبان ماه کاهش تولید در مهرماه را جبران کنند زیرا فضای کنونی بازار خودرو منتظر بهانه است تا به هر دلیلی به جیب مردم دست درازی کند و از هر نوسانی در آمار تولید خودروسازان ابهامات بزرگ ایجاد می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

با زیان انباشته ایران خودرو می شود ۵۹ هزار و ۷۵۰ شغل ایجاد کرد

بدهی های ایران خودرو دیزل ۵۲.۰۰۰ میلیارد ریال بیشتر از دارائیهایش

عملکرد ضعیف ایران خودرو ریشه در ساختار مدیریتی دارد؟

مدیران چندشغله ایران خودرو تردیدهای پیش رو

اعلام زیان ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی خودروسازان در نیم سال اول ۹۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار