کمترین قیمت هر متر آپارتمان در شهرک غرب به ۴۶ میلیون تومان رسید!!!

قیمت مسکن برای معامله واحدی 141متری و 19سال ساخت در خیابان مهستان 61میلیون و 990هزار تومان در هر متر مربع بوده است

به گزارش رصد روز ، شهرک غرب یکی از محله‌های شمال غرب تهران در منطقه۲ شهرداری است. قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است و شهرک غرب یکی از گران‌ترین محله‌های تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود. شهرک غرب دارای هفت فاز بوده و خیابان مهستان، هرمزان، پیروزان و… از خیابان‌های اصلی در شهرک غرب است.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی پاییز در شهرک غرب صورت گرفته است می‌پردازیم. لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

آپارتمان‌های شهرک غرب تهران چند

قیمت مسکن برای معامله واحدی ۱۴۱متری و ۱۹سال ساخت در خیابان مهستان ۶۱میلیون و ۹۹۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است؛ یک واحد آپارتمان ۱۳۶متری و ۹سال ساخت در خیابان شفق نیز ۶۲میلیون و ۷۵۳هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت. واحدی ۷۴متری و ۱۹سال ساخت در خیابان شهید مطهری مطری ۴۶میلیون تومان و یک خانه ۱۴۰متری و نوساز در همین خیابان متری ۸۴میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۲۵متری و ۲سال ساخت در خیابان فجر ۶۵میلیون تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. یک واحد ۱۰۷متری و ۱۰سال ساخت در خیابان شفق متری ۶۶میلیون و ۵۳۶هزار تومان به فروش رسیده است. یکی از واحدهای گران قیمتی که طی پاییز در شهرک غرب معامله شد، واحدی ۱۵۹متری و ۲۷سال ساخت در خیابان گلستان چهارم بود. این واحد متری ۶۶میلیون و ۵۳۶هزار تومان معامله شد. همچنین یک واحد آپارتمان ۷۰متری و ۹سال ساخت در خیابان ایران زمین متری ۳۹میلیون و ۲۸۵هزار تومان فروخته شد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط