کیمیا علیزاده مدال نگرفت / باخت ۱۰ بر ۳ مقابل حریف ترکیه ای

هاتیج کبرا ایلگون برای رسیدن به نیمه نهایی کار آسانی داشت اما در مقابل کیمیا علیزاده قهرمان دو دوره المپیک را شکست و داد و قبل از آن ناهید کیانی را از پیش رو برداشت و در مسابقه سوم نیز توانست حریف چینی را شکست دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کیمیا علیزاده که با حضور در نیمه نهایی المپیک امید زیادی به کسب مدال برنز داشت این مدال را از دست داد. آنچه که امروز در ادامه مسابقات تکواندوی المپیک شاهد بودیم مصاف کیمیا علیزاده با حریف ترکیه ای بود. این مصاف که برای به دست آوردن مدال برنز صورت می گرفت برای هر دو ورزشکار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود. علیزاده اگر می برد و مدال می گرفت شگفتی ایجاد کرده بود و اگر حریف ترکیه ای در این مصاف موفق به شکست کیمیا علیزاده می شد برای کاروان ترکیه که حضور چندان موفقی فعلا ندارد مدال برنز را به ارمغان می آورد.

در این مسابقه و با وجودی که حربف ترکیه ای با چاشنی احتیاط روبروی کیمیا علیزاده قرار گرفته بود در نهایت توانست این مسابقه را با نیتجه ۸ بر ۶ به سود خود خاتمه دهد و به مدال برنز این دوره از مسابقات برسد.

هاتیج کبرا ایلگون برای رسیدن به نیمه نهایی کار آسانی داشت اما در مقابل کیمیا علیزاده قهرمان دو دوره المپیک را شکست و داد و قبل از آن ناهید کیانی را از پیش رو برداشت و در مسابقه سوم نیز توانست حریف چینی را شکست دهد. کیمیا علیزاده که رتبه ۱۷ رده بندی کلی را در اختیار داشت.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار