گزارش پایانی بورس امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱ / افت ۴ هزار واحدی شاخص کل

گزارش پایانی بورس امروز 8 شهریور 1401، بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت و هر چند شاخص کل بورس در ساعات میانی روندی صعودی داشت، اما در ساعات پایانی دوباره نزولی شد و قرمزرنگ ماند.

به گزارش رصد روز، گزارش پایانی بورس امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱، بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت و هر چند شاخص کل بورس در ساعات میانی روندی صعودی داشت، اما در ساعات پایانی دوباره نزولی شد و قرمزرنگ ماند.

گزارش پایانی بورس امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱

شاخص کل بورس امروز با ۳۸۷۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۴۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۱۰ هزار و ۷۷۷ واحد رسید. در این بازار ۲۹۸ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو، سایپا، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بورس امروز 8 شهریور 1401

شاخص کل فرابورس هم با کاهشی ۱۴ واحدی در رقم ۱۹ هزار و ۲۹۸ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۸۰ هزار معامله انجام دادند که ۱۸۱ هزار و ۵۲ میلیارد ریال ارزش داشت. بانک دی، پویازرکان آق‌دره، پلیمر آریاساسول، بهمن دیزل و گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید برق عسلویه مپنا و صنایع مادیران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نقشه بازار بورس امروز 8 شهریور 1401

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار