گزارش پایان بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ / افزایش ۴ هزار واحدی شاخص کل

روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای قبل صعودی بود و شاخص‌های این بازار سبزرنگ شدند.

به گزارش رصد روز، گزارش پایان بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ، روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای قبل صعودی بود و شاخص‌های این بازار سبزرنگ شدند.

گزارش پایان بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

شاخص کل بورس با ۴۱۵۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۲۷۷۲ واحد افزایش رقم ۴۰۵ هزار و ۲۵۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۷۳ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، سایپا، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بورس امروز 22 شهریور 1401

شاخص کل فرابورس هم امروز ۱۰ واحد افزایش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۷۶۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۶۶ هزار معامله انجام شد که ۹۹ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صباتامین، سنگ اهن گهرزمین و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، تولید برق عسلویه مپنا، فراورده‌های غذایی و قند چهارمحل و پویا زرکان آق دره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نقشه بازار بورس امروز 22 شهریور 1401

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار