انتقاد حبیب الله کاشانی از افزایش ۷ برابری قیمت پارکینگ ساختمان ها

حبیب الله کاشانی عضو شورای شهر تهران در صحن علنی امروز با گلایه از ۷ برابر شدن قیمت پارکینگ منازل و ساختمان ها گفت: این اتفاق در شرایطی امسال به دستور رهبر انقلاب سال مهار تورم نامگذاری شده اصلا مناسب نبود.  به گزارش رصد روز، حبیب الله کا...

حبیب الله کاشانی عضو شورای شهر تهران در صحن علنی امروز با گلایه از ۷ برابر شدن قیمت پارکینگ منازل و ساختمان ها گفت: این اتفاق در شرایطی امسال به دستور رهبر انقلاب سال مهار تورم نامگذاری شده اصلا مناسب نبود. 

به گزارش رصد روز، حبیب الله کاشانی با اشاره به افزایش قیمت پارکینگها در برخی مناطق تهران مانند مناطق ۱۱ و ۱۰ گفت این روند در سال مهار تورم نتایج خوبی به همراه ندارد. گلایه کاشانی در شرایطی مطرح شد که چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: طبق رأی دیوان عدالت موضوع کسر پارکینگ ها منتفی شده. اما کاشانی با اشاره به اینکه در منطقه ۱۱ برای ۳۰ پارکینگ ۳۶ میلیارد طلب شده و در منطقه ۱۰ برای ۳ پارکینگ ۳ میلیارد مطالبه گردیده و در منطقه ۱ برای ۴ پارکینگ شهرداری منطقه خواستار واریز ۹ میلیارد تومان شده است.

کاشانی ادامه داد اصولا در در برخی از این مناطق شرایط ساخت پارکینگ وجود ندارد اما با توجه به سرفصل هایی که ما در گدشته در خصوص ساخت پارکینگ تعریف کردیم نیاز به تجدیدنظر در برخی از قواعد داریم.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: حداقل ما به عنوان افرادی که داعیه داریم نباید در سال مهار تورم بگذاریم تا حرف رهبری روی زمین بماند اما دریافت چنین مبالغی ما را از این هدف دور می کند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان این موضوع تصریح کرد: در هر منطقه ای اگر شهرداری پول احداث پارکینگ را گرفته اما مانع ساخت شده باشد قطعاً تخلف است و دوباره تأکید می کنم که مسئله حذف پارکینگ اصلا وجود ندارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار