۴.۵ میلیون سهم از آروین ملل زرین به مزایده می رود

شرکت به پخش به شماره ثبت ۱۵۱۳۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۵۲۰۲۴ در نظر دارد اصالتا و وکالتا تعداد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم معادل ۴۵ درصد از سهام شرکت آروین ملل زرین(سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۸۳۵۹۵ با موضوع فعالیت خرید، بسته بندی، تولید، توزیع و فروش...

شرکت به پخش به شماره ثبت ۱۵۱۳۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۵۲۰۲۴ در نظر دارد اصالتا و وکالتا تعداد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم معادل ۴۵ درصد از سهام شرکت آروین ملل زرین(سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۸۳۵۹۵ با موضوع فعالیت خرید، بسته بندی، تولید، توزیع و فروش انواع کالاهای مجاز از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، شرکت به پخش به شماره ثبت ۱۵۱۳۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۵۲۰۲۴ در نظر دارد اصالتا و وکالتا تعداد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم معادل ۴۵ درصد از سهام شرکت آروین ملل زرین(سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۸۳۵۹۵ با موضوع فعالیت خرید، بسته بندی، تولید، توزیع و فروش انواع کالاهای مجاز از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال و قیمت پایه هر سهم ۱۴۰ هزار و ۷۳۶ ریال است؛ ضمن اینکه قیمت پایه نقدی بلوک سهام عرضه شده نیز ۶۳۳ هزار و ۳۱۲ میلیون ریال است و سپرده نقدی شرکت در مزایده نیز معادل ۵ درصد قیمت پایه مورد مزایده تعیین شده است.

عرضه سهام به صورت یکجا و نقد انجام می شود و قیمت مندرج قیمت پایه فروش سهام است و به قیمت های پیشنهادی کمتر از قیمت پایه ترتیب اثر داده نخواهد شد و بالاترین قیمت پیشنهادی به عنوان بهای معامله مبنای تعیین ثمن معامله قرار خواهد گرفت.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید اسناد مزایده با ارایه فیش بانکی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به شماره حساب ۰۱۰۱۶۳۳۲۹۸۰۰۹ بانک صادرات استاد معین نزد شعبه استاد معین به نام شرکت به پخش(سهامی عام) می توانند از تاریخ درج اگهی لغایت روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۲ به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۴ به آدرس ذیل در بند ۴-۱ مراجعه نمایند.

سپرده نقدی جهت شرکت در مزایده می بایست به صورت فیش واریزی نقدی یا ضمانت نامه بانکی شرکت در مزایده به انضمام سایر مدارک لازم جهت شرکت در مزایده که به صورت روشن و مشخص نوشته شده است در پاکت دربسته (پاکات الف.ب و ج) حداکثر تا ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۲ به نشانی تهران- خیابان آزادی- بلوار استاد معین- پلاک ۱۷۲- طبقه دوم- دفتر معاونت مالی، اقتصادی تسلیم و رسید دریافت شود.

به درخواست هایی که بعد از مهلت مقرر در بند ۴-۱ واصل گردد، همچنین درخواست های فاقد سپرده شرکت در مزایده یا درخواست های مشروط، ناقص و فاقد امضا و مهر متقاضی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پاکات شرکت در مزایده فوق راس ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۲/۰۷/۱۴۰۲ در محل شرکت به پخش (سهامی عام) واقع در آدرس قید شده در بند ۴-۱ مفتوح و نتایج آن به صورت کتبی ظرف مدت حداکثر ۱۴ روز کاری به برنده اعلام می گردد.

شرکت به پخش در رد یا قبول هر یک و یا تمام پیشنهادات واصله در هر مرحله مختار می باشد.

متقاضیان با شرکت در مزایده به صورت ضمنی اعلام و قبول دارند که از کلیه تعهدات، بدهی ها و آخرین وضعیت مالی و اقتصادی و حقوقی شرکت مورد مزایده و تبعات و تعهدات ناشی از سهام مورد ابتیاع اطلاع کامل حاصل نموده و حق هیچگونه اعتراض بعدی را در این خصوص نداشته و هر گونه ادعای احتمالی در حال و آتی را از خود سلب و اسقاط نمودند.

مطالبات شرکت به پخش از آروین ملل زرین در زمان معامله از خریدار دریافت خواهد گردید.

هزینه های مزایده از قبیل کارشنای و آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار