۲۵۰۰۰ میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱

بیمه کوثر با عملکردی متفاوت و درخشان در سال ۱۴۰۱ موفق به تحقق درآمد سرمایه گذاری به میزان ۲۵۰۰ میلیارد تومان شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل بیمه کوثر عنوان نمود: در سالی که پشت سر گذاشتیم، بیمه کوثر توانست در یک سال...

بیمه کوثر با عملکردی متفاوت و درخشان در سال ۱۴۰۱ موفق به تحقق درآمد سرمایه گذاری به میزان ۲۵۰۰ میلیارد تومان شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل بیمه کوثر عنوان نمود: در سالی که پشت سر گذاشتیم، بیمه کوثر توانست در یک سال متفاوت با عملکردی فوق العاده و رکوردشکنی در درآمد سرمایه گذاری به عدد ۲۵۰۰ میلیارد تومان سود ناشی از سرمایه گذاری ها برسد که نه تنها در صنعت بیمه یک دستاورد قوی محسوب می شود بلکه بالاترین میزان درآمد سرمایه گذاری شرکت از بدو تأسیس تا کنون بوده است.

دکتر آقادادی اظهار داشت: این درآمد سرمایه گذاری به طور قطع افزایش توان مالی شرکت و رشد درآمدهای سرمایه گذاری در سنوات آتی را به دنبال خواهد داشت که نتایج آن را می توانیم در ادامه دار بودن این روند در سال ۱۴۰۲ شاهد باشیم، به طوری که در هفته های ابتدایی سال جاری این عدد به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه افزود: بیمه کوثر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است که با استفاده از تجارب ارزشمند گذشته و استفاده از تیم حرفه ای بتواند روند پایداری در این نوع درآمد برای شرکت و سهامدارانش به ارمغان آورده که ثبات سودآوری و افزایش توان مالی شرکت در سال ۱۴۰۲ و سال های آتی را افزایش خواهد داد.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۲ شاهد تداوم تلاش، همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیشتری در مسیر تحقق اهداف بالاخص رضایت ذی نفعان و سودآوری باشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار