از ۲۳ شرکت فرعی بانک آینده ۱۶ شرکت در زمینه مسکن و ساختمان فعالیت می کنند!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع بنگاهداری بانکها هنوز آثار و تبعاتش بر پیکره اقتصادی کشور وجود دارد و در همین شرایط باید به معضل ملک و ساختمان داری برخی از بانکها توجه شود. در سنوات گذشته بارها شاهد درج رقم های قابل توجه در صورتهای مالی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع بنگاهداری بانکها هنوز آثار و تبعاتش بر پیکره اقتصادی کشور وجود دارد و در همین شرایط باید به معضل ملک و ساختمان داری برخی از بانکها توجه شود. در سنوات گذشته بارها شاهد درج رقم های قابل توجه در صورتهای مالی برخی بانکها در جهت سرمایه گذاری در املاک بوده ایم و همیشه هم توجیهات غیرقابل قبولی برای آن ارائه شده مانند اینکه این هزینه ها برای گرفتن ساختمان اداری ، تغییر کاربری یک ساختمان ، راه اندازی شعبه جدید و مواردی از دست بوده که دلائل برای نپذیرفتن آنها بسیار زیاد است. اما در موضوع جدید بررسیها نشان میدهد که در بانک آینده شاهد اتفاقاتی هستیم که می تواند بدعت بسیار بدی را در نظام بانکی کشور برجا بگذارد.

بررسیهای خبرنگار رصد روز نشان میدهد که از مجموع ۲۳ شرکت فرعی بانک آینده ۱۶ شرکت در زمینه مسکن و ساختمان فعالیت می کنند که این موضوع شائبه های زیادی را ایجاد می کند.

در این باره باید پرسید این حجم از شرکتهای فعال در زمینه مسکن و ساختمان چه کمکی به یک بانک در جهت توسعه فعالیتهای بانکداری میکند و آیا چنین موضوع نظام بانکی کشور را با بدعتی جدید در زمینه همکاری با برخی از شرکتها روبرو نمیکند؟ موضوع مهمتر اینکه چنین شرکتهایی اصولاً چه کمکی به یک بانک می کنند؟

شرکتهای فرعی بانک آینده

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار