حضور پر ابهام عضو هیئت مدیره بیمه میهن در شرکت اعتبار کارکنان بیمه ایران / آقای حمیدی دستاوردتان در بیمه میهن چه بود؟

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بیمه میهن سالی پر از چالش را پشت سر گذاشت و بارها به واسطه مسائل مدیریتی در سال قبل با مشکلات جدی روبرو بود اما حضور عجیب اب...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بیمه میهن سالی پر از چالش را پشت سر گذاشت و بارها به واسطه مسائل مدیریتی در سال قبل با مشکلات جدی روبرو بود اما حضور عجیب ابراهیم حمیدی در هیئت مدیره شرکت اعتبار کارکنان بیمه ایران ابهاماتی جدی را مطرح می کند. [/box]

 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بیمه میهن در حالی سال ۱۴۰۰ را به پایان رساند که نگاهی به تعداد اعضای هیئت مدیره این شرکت بیمه ای در پایان سال قبل اولاً مسائلی جدی در خصوص اصالت تصمیمات هیئت مدیره به واسطه تعداد اعضای آن را مطرح می کند و دوماً نتایج حاصل از سبک مدیریتی در بیمه میهن را آشکار می سازد.

کارنامه نا امید کننده بیمه میهن در سال قبل

 

بیمه میهن سال ۱۴۰۰ را با زیان انباشته ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریالی به پایان رساند و ارزش بازار آن در پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ کاهش ۲۱۹ درصدی را ثبت کرد و به ۳ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال رسید. این شرکت بیمه که ابراهیم حمیدی و رضا مصطفوی در پایان سال قبل تنها اعضای هیئت مدیره آن تشکیل می دادند و رسول آریان پور خارج از اعضای هیئت مدیره سکان مدیریت آن را برعهده داشت در پایان سال قبل به ازای هر سهم ۸۷۰ ریال زیان خلق کرد.

اعضای هیئت مدیره بیمه میهن در پایان سال 1400

گفتنی است زیان انباشته بیمه میهن در پایان سال قبل ۱۳۹ درصد بیش ازز سرمایه ثبت شده آن نشان میدهد و همچنین معادل ۷۲ درصد جمع دارایی های آن است.

یک حضور عجیب با دستاوردی ضعیف

 

در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در ۲۵ مهر ۱۴۰۰ آقایان ابراهیم حمیدی ، رضا مصطفوی ، علیرضا بنی اسدی ، غلامرضا عزیز کله سر و اکبر نجفی به عنوان اضای هیئت مدیره بیمه میهن انتخاب شدند هرچند که هنوز سمت آنان در این شرکت بیمه ای مشخص نیست.

تاریخ و اسامی هیئت مدیره جدید بیمه میهن

ابراهیم حمیدی در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ به مدت سه سال به عضویت هیئت مدیره شرکت اعتبار کارکنان بیمه ایران در می آید آن هم در شرایطی که عضو موظف هیئت مدیره بیمه میهن بود. جدا از اینکه این موضوع چقدر می تواند مسائل قانونی به جهت مواد مطروحه در قانون تجارت داشته باشد یک سؤال می تواند مطالبه همه سهامدارانی باشد که در این شرکت طی سال ۱۴۰۰ دچار خسران شدند و آن اینکه جناب ابراهیم حمیدی خوب بود قبل از پذیرش مسئولیت جدید در یکی از شرکتهای زیرمجموعه بیمه ایران توضیح می دادید که منشأ اثرتان در بیمه میهن چه بود و چه دستاوردی در سال قبل برای این شرکت بیمه ای رقم زدید که در شرکت اعتبار کارکنان بیمه ایران حضور دارید؟

ابراهیم حمیدی شرکت اعتبار کارکنان بیمه ایران

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار