دورهمی شیدا خلیق و دوستانش+ عکس

در ادامه عکس جدیدی از دورهمی بهارقاسمی و فاطیما بهارمست درکنار شیدا خلیق که به تازگی ازدواج کرده است را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رصد روز، در ادامه عکس جدیدی از دورهمی بهارقاسمی و فاطیما بهارمست درکنار شیدا خلیق که به تازگی ازدواج کرده است را مشاهده می‌کنید.

 

شیدا خلیق در ۵ خرداد ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او دختر بازیگر ناهید مسلمی است و از ۶ سالگی با مادرش روی صحنه تئاتر بود و گاهی نقش‌هایی را در خانه با یکدیگر تمرین می‌کردند. خلیق در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تصویری از ازدواج خود با کیوان ساکت‌اف را منتشر کرد. ساکت‌اف مجری و بازیگر است.

شیدا خلیق (زادهٔ ۵ خرداد ۱۳۷۲) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در سال ۱۳۸۸ با فیلم یه حبه قند آغاز کرد.

4 93

فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه دانشگاه هنر است و به واسطه مادرش از کودکی وارد عرصه هنر شده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

مادر هنرمند
مادر او ناهید مسلمی از بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون است. ناهید مسلمی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما ، متولد ۱۳۳۴ تهران ، فعالیت بازیگری خود را از ابتدای دهه ۶۰ آغاز کرده است.

از سه سالگی همراه مادرش در پشت صحنه تئاتر حضور داشت و اولین بار در ۷ سالگی با نمایش چیستا به کارگردانی نادر برهانی اولین تجربه بازیگری را کسب کرد.

نام پدرش عباس خلیق است.

 

اولین جایزه بازیگری
مادرش می گوید شیدا چون از مدرسه به پشت صحنه می آمد و مشق هایش را در آنجا می نوشت همه نقش ها را حفظ بود.

در یکی از کارها زمانی که بازیگری اصلی نتوانست به نقش برسد از کارگردان اجازه خواستم تا نقش را به شیدا بدهد که آن موقع ۱۳ سال داشت ،

او خیلی خوب بازی کرد و برای این نقش جایزه بازیگری گرفت.
ورود به سینما
شیدا خلیق اولین بار وقتی ۱۶ ساله بود وارد سینما شد.

او در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۸ با فیلم دختران به کارگردانی قاسم جعفری وارد سینما شد سپس در فیلم یه حبه قند رضا میرکریمی حضور داشت.

بازی در فیلم بوسیدن روی ماه ، سال ۹۰ را از همه بیشتر دوست دارد.

 

کار با کیفیت
من به دلیل شغل مادرم از بچگی عاشق تئاتر و سینما بودم و هستم و این کار را ادامه می دهم و ترجیح می دهم به ندرت کار کنم و به کیفیت کارها بیشتر اهمیت دهم.

 

ورود به تلویزیون
خلیق اولین بار در نوروز ۹۵ با سریال زعفرانی وارد شبکه دو شد.

در سال ۹۷ هم با سریال هیات مدیره در نوروز ۹۷ و شبکه تهران هم دیده شد و حضورش در سریال نمایش خانگی گلشیفته در سال ۹۷ او را شناخته تر کرد.

 

وضعیت ازدواج و همسر شیدا خلیق
شیدا خلیق در اردیبهشت ۱۴۰۳ با کیوان ساکت اف(بازیگر و مجری) ازدواج کرد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط