رشد ۶۲۸ درصدی سود سهام فولاد مبارکه اصفهان در پایان آذر ۱۴۰۱

بررسی ها نشان می دهد که فولاد مبارکه اصفهان در پایان آذرماه سال جاری بیش از ۳۹۸ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال سود سهام پرداخت کرده که این رقم در مقایسه با پایان سال قبل رشد ۶۲۸ درصدی را ثبت کرده است.  به گزارش اختصاصی رصد روز، فولاد مبارکه اصفه...

بررسی ها نشان می دهد که فولاد مبارکه اصفهان در پایان آذرماه سال جاری بیش از ۳۹۸ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال سود سهام پرداخت کرده که این رقم در مقایسه با پایان سال قبل رشد ۶۲۸ درصدی را ثبت کرده است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، فولاد مبارکه اصفهان در شرایطی ۳ ماهه سوم سال را پشت سر گذاشت که شرایط حاکم بر تولید در صنعت کشور خیلی رضایت بخش نبود. تعیین نرخهای عجیب و غریب برای نرخ انرژی، مصوبات ضد صادراتی مانند افزایش تعرفه صادرات، قیمت گذاری دستوری، سرکوب قیمت در بورس کالا و… همگی موجب شد تا حاشیه سود شرکتهای فولادی با چالش روبرو شود.

سهامداران فولاد بخوانند؛

فولاد مبارکه اصفهان که در سالهای گذشته همواره روند سوددهی خود را ادامه داده در پایان آذر ۱۴۰۱ همچنان جزو شرکتهای سودآور باقی ماند و با وجود پرداخت سود سهام قابل توجه سود انباشته آن رقم ۷۱۶ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال را نشان میدهد.

بنا به این گزارش فولادیها در پایان سال قبل ۵۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال سود سهام پرداخت کرده بودند که این میزان در سال جدید و در پایان نه ماهه ۱۴۰۱ با رشد قبل توجهی همراه شد

انتشار جدیدترین گزارشات مالی نشان میدهد فولاد مبارکه اصفهان در پایان آذرماه سال جاری بیش از ۳۹۸ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال سود سهام پرداخت کرده که این رقم در مقایسه با پایان سال قبل رشد ۶۲۸ درصدی را ثبت کرده است.

گفتنی است سود خالص فولاد مبارکه اصفهان در همین بازه زمانی ۳۵۳ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار