روابط عمومی بیمه مرکزی یا مرکز دروغ پراکنی؟!!! / پالایش کنید پیش از آنکه دیر شود!!!

این روزها از روابط عمومی بیمه مرکزی اخبار خوبی به گوش نمی رسد از برخورد سلیقه ای و شخصی با اصحاب رسانه تا دروغ های کوچک و بزرگی که مشخص نیست چه هدفی را در پیشانی روابط عمومی بیمه مرکزی دنبال می کند؟  به گزارش اختصاصی رصد روز، حاشیه های بی...

این روزها از روابط عمومی بیمه مرکزی اخبار خوبی به گوش نمی رسد از برخورد سلیقه ای و شخصی با اصحاب رسانه تا دروغ های کوچک و بزرگی که مشخص نیست چه هدفی را در پیشانی روابط عمومی بیمه مرکزی دنبال می کند؟ 

به گزارش اختصاصی رصد روز، حاشیه های بیمه مرکزی در چندوقت گذشته با نرخ تصاعدی در حال افزایش بوده و این در حالیست که روابط عمومی بیمه مرکزی نه تنها تدبیری در چنته ندارد بلکه با دامن زدن به برخی حواشی و اعمال نظر شخصی در تعامل بیمه مرکزی و اصحاب رسانه خود آب بیار آتش بیار معرکه است. هرچند که باید اذعان کرد سیاست مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی با رویکرد برخی افراد در این دایره متفاوت است اما آتش رفتار افرادی که شاید خود اقرار به ناتوانی به خدمت در روابط عمومی این سازمان و عریض و طویل دارند دودش به چشم همه می رود.

سه شنبه های نوآورانه یا سه شنبه های تفرقه افکنانه؟

کاری به کم و کیف و اما و اگرهای ایجاد سه شنبه های نوآورانه در بیمه مرکزی نداریم اما وجود برخی افراد در روابط عمومی بیمه مرکزی سبب گردیده تا علیرغم افق هایی که برای این نشست پیش بینی شده شاهد اتفاقاتی باشیم که نه شایسته رسانه هاست نه شایسته بیمه مرکزی.

شرکتهای بیمه ای پیش از حضور در نشست سه شنبه های نوآورانه سه رسانه مدنظر خود را جهت پوشش اخبار و تولید محتوا در خصوص جزئیات مباحث مربوط به این نشست به بیمه مرکزی معرفی می کنند. رویکرد بیمه مرکزی نیز بر این اصل استوارست که فرصت به همه رسانه ها برای شرکت در این نشست داده شود و به گفته روابط عمومی بیمه مرکزی سعی شده تا از حضور رسانه های تکراری در این نشست جلوگیری بعمل آید.

اما در این باره مسائلی مطرح است که جا دارد ریاست روابط عمومی بیمه مرکزی ضمن ورود به آن از ایجاد حواشی بیشتر جلوگیری کند.

برخی از رسانه ها که بیش از یکسال است به واسطه پیگیری مطالبات خود از بیمه مرکزی مورد غضب فرد خاصی قرار گرفته اند که ظاهراً علاقه خاصی به خط قرمز کشیدن روی اسم رسانه های منتقد دارد و در این مسیر از هیچ کوششی مضایقه نمی کند از حضور در تمام برنامه های بیمه مرکزی منع شده اند و صد البته که حضور در نشست های بیمه مرکزی هیچ افتخاری برای هیچ رسانه ای نیست. در هفته های پیش مشاهده شد که علیرغم اینکه روابط عمومی برخی از شرکتهای بیمه ای اسم رسانه های مدنظرشان را برای حضور در سه شنبه های نوآورانه ارائه کرده اند اما این مسئله با برخورد شخصی فردی در روابط عمومی بیمه مرکزی همراه شده و جالب اینجاست که این شخص حتی شهامت گفتن حقیقت را به روابط عمومی شرکتهای بیمه ای در خصوص برخی رسانه ها ندارد و به دروغ متوسل می شود.

در ابتدا به روابط عمومی شرکتها گفته شد که برخی رسانه های مدنظرشان قبلاً در این نشست ها شرکت کرده و امکان حضور مجددشان فراهم نیست در حالیکه با توضیحی که داده شد مشخص می شود که این رسانه ها هیچوقت در یکسال گذشته در هیچ نشست و همایشی به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شده شرکت نکرده اند.

اما دفعه بعدی نوبت به دروغ بزرگتری رسید تا این بار روابط عمومی بیمه مرکزی به شرکتهای حاضر در نشست سه شنبه های نوآورانه اعلام کند که برخی رسانه هایی که به این واحد معرفی شدند مجوزشان ابطال شده تا توجیهی باشد بر رفتارهای شخصی و تفرقه افکنانه در واحد روابط عمومی بیمه مرکزی.

آنچه که مشخص است روابط عمومی بیمه مرکزی نیاز به تجدید قوا و استفاده از نیروهای تازه نفس دارد زیرا اخباری که موجب بروز حاشیه های بسیار برای بیمه مرکزی شده تنها چیزیست که بیمه مرکزی به آن نیازی ندارد در پایان خطاب به روابط عمومی بیمه مرکزی باید گفت:

دروغ از هر نوعی بدست و دروغی که منجر به تضییع حق الناس شود از همه بدترست

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط