شاهرخ استخری خوشبختی اش را به رخ کشید+ عکس

به گزارش رصد روز، شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.شاهرخ استخری از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد ،شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کن...

به گزارش رصد روز، شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.شاهرخ استخری از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد ،شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.شاهرخ استخری برای اولین بار ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۲ پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

عکسی بسیار جالب و دیدنی از شاهرخ استخری بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش عکسی زیبا و عاشقانه را در کنار دخترانش منتشر کرد.

شاهرخ استخری

اتفاق تلخی که برای همسر شاهرخ استخری در بلژیک افتاد!

همسر شاهرخ استخری در این رابطه تصویری از پای زخمی اش منتشر کرد و گفت که در پارک بازی چنین اتفاقی برای او رخ داده است.

او حادثه را این گونه تعریف کرده که دخترش نبات در حال پایین آمدن از سرسره بوده است که در لحظه پایین آمدن قصد کمک گرفتن از مادرش را داشته است.

اما با انگشت پای مادرش برخورد می کند و ناخن اش برگشت خورده است.

سپیده بزمی پور گفته که برای فرزندش اتفاقی نیفتاده و پس از این حادثه به بیمارستان مراجعه کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط