شکاف ۱۳۷ درصدی حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پست بانک با سایر پرسنل / ۳ نفر بیش از ۱ میلیارد در ۶ ماه حقوق گرفتند

گزارشات مالی نشان می دهد میزان حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پست بانک در پایان شهریورماه بیش از ۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دریافتی سایر پرسنل اختلاف زیادی دارد. به گزارش اختصاصی رصد روز، بعد از روشن شدن پرداخت تسهیلا...

گزارشات مالی نشان می دهد میزان حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پست بانک در پایان شهریورماه بیش از ۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دریافتی سایر پرسنل اختلاف زیادی دارد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بعد از روشن شدن پرداخت تسهیلات کلان پست بانک به مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره با شرایط فوق استثنایی جدیدترین بررسی ها نشان می دهد که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک در فاصله ۶ ماه بیش از ۱ میلیارد تومان حقوق دریافت کرده اند.

دشت ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی ۳۰ نفر در پست بانک

اسناد منتشر شده نشان می دهد که ۳ نفر از اعضای هیئت مدیره موظف و مدیرعامل در پایان شهریور سال جاری ۱ میلیارد و ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از پست بانک حقوق و دستمزد دریافت کردند که میانگین ماهانه آن به بیش از ۵۶ میلیون تومان می رسد.

همچنین به سه نفر از معاونین مدیرعامل در انتهای ۶ ماهه نخست سال ششصد میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق و مزایا پرداخت شد که میانگین ماهانه آن ۳۶ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان نشان می دهد.

مجموع دریافتی ۲۴ نفر از اعضای کمیته های مرتبط با هیئت مدیره در پایان نیمسال اول ۱۴۰۱ به ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می رسد که میانگین ماهانه آن معادل ۳۷ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان است.

با این حساب ترکیب ۳۰ نفره ای که به آن اشاره شد بیش از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حقوق و مزایای پست بانک را در جیب خود دارند.

سایر پرسنل چقدر حقوق گرفتند؟

تعداد پرسنل پست بانک در پایان شهریور سال جاری ۲ هزار و ۷۷۲ نفر ثبت شده که این تعداد در مجموع به طور دقیق ۳۹۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق و مزایا داشتند که میانگین ماهانه آن ۲۳ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان خواهد بود که با احتساب حقوق و مزایای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شاهد شکاف ۱۳۷ درصدی آنان با سایر پرسنل هستیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط