فال روزانه دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۳۰ آبان  و فال روزانه فردا سی ام آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۳۰ آبان  و فال روزانه فردا سی ام آبان و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما ته دلتان این را خوب می دانید که رسیدن به اهداف جاه طلبانه ی حرفه ایتان در حال حاضر تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، اما ترجیح می دهید به جای احساس رضایت از پیشرفت های هر چند اندکی که داشته اید، بخاطر عدم موفقیتتان در رسیدن به غیر ممکن ها زانوی ماتم بغل بگیرید. داشتن معیارهای پیش پا افتاده برای تعریف موفقیت می تواند توجیه خوبی برای تنبلی باشد، اما داشتن اهداف بزرگ به پشتکار و اراده ی محکم و تلاش تمام وقت نیاز دارد. دری باز خواهد شد و مالی به دستتان خواهد رسید. حواستان باشد آن را حیف و میل نکنید و به زخمتان بزنید. برای شراکت در هر زمینه ای بهتر است دست نگهدارید و یک هفته صبر کنید. آنقدر در افکارتان غرق شده‌اید که مرزهای بین رویا و واقعیت برایتان مبهم شده، واقعیت تلخ است اما اگر با آن روبرو نشوید برایتان درد سر ساز خواهد شد.

بیماری مزمنی دارید و این بیماری امروز عود می‌کند. اجازه ندهید این بیماری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به فکر درمان باشید.   پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.   کار جدیدی که مدت‌ها به فکر آن هستید را امروز شروع کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار ضرر نخواهید کرد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ایده های بزرگ و خلاقانه ی شما هیچ انتهایی ندارند، اما این افکارو ایده ها زمانی ارزشمند هستند که عملی شوند و اگر نخواهید به آنها عمل کنید بهتر است هر چه زودتر رهایشان کنید. مشکل اینجاست که شما یک ایده ی خوب برای انجام یک کار هر چند کوچک را آنقدر در ذهن خود پرورش داده و به آن پر و بال می دهید که برایتان به یک کار بیش از حد بزرگ و غیر ممکن تبدیل می شود. شاید بهتر باشد با حداقل ها شروع کرده و به مرور زمان در عمل این ایده را بزرگ کنید و به آن شاخ و برگ بدهید. دریافت یک خبر می تواند تاثیر مطلوبی روی زندگی عاطفی‌تان بگذارد، حواستان باشد انتظار اطرافیان از شما بسیار بالاست، بهتر است وقت را بیهوده هدر نکنید و به پیشنهاد سفری که به شما شده جواب مثبت بدهید و برای مدتی از هیاهو دور شوید، دلتنگی بسیار این روزها بسیار کلافه‌تان کرده.
روز حساسی را در پیش‌ دارید و امروز ممکن است میان شما و یکی از دوستان نزدیک سو‌ء‌تفاهمی ایجاد شود، به خاطر داشته باشید که ارزش رفاقت شما و این فرد از سوء‌تفاهمی که میان شما ایجاد شده بیشتر است و سو‌ءتفاهم ایجاد شده را به بهانه‌ای برای دوستی‌های بیشتر تبدیل نمایید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید وبه جای فکر به خیال و رویا، واقعیت‌های زندگی را در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که زندگی با کسی تعارف ندارد و از همین امروز فکری به حال آینده بردارید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما آنقدر نسبت به اطرافیانتان و واکنش هایشان حساس شده اید که ممکن است بخاطر یک موضوع کوچک و بی اهمیت یک دعوا و جر و بحث تمام عیار راه بیندازید. درست است که کشف افکار و احساسات دیگران بی آن که خودشان چیزی گفته باشند یکی از استعدادهای خاص شماست، اما حس ششمتان همیشه هم درست کار نمی کند و ممکن است گاهی دچار اشتباه و سوء تفاهم شوید. هر چقدر بیشتر روی رفتارها و عکس العمل های دیگران متمرکز شوید و حساسیت نشان دهید موضوع برایتان بزرگتر می شود و به خودتان سخت می گذرد. مقصر اصلی را در ذهنتان رها کرده و یقه دیگران را چسبیده‌اید فقط و فقط چون دلتان این طور می خواهد، تا وقتی به خودتان دروغ بگویید همین آش و همین کاسه است. در مورد مسائل کاری بهتر است از کسی کمک بخواهید و تغییری در شرایط موجود ایجاد کنید، شما استحقاق بیشتر از این‌ها را دارید برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید.

سبک زندگی سالمی ندارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، سبک زندگی خود را تغییر دهید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.  مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز اطرافیان از شما انتظار دارند که بعد از چند روز کم کاری به روال عادی کارهایتان بازگشته و مسئولیت هایی که به عهده دارید و کارهایتان را به خوبی انجام دهید. این موضوع از آنجایی که به شما اجازه نخواهد داد با خیال راحت در عالم رویاهایتان غرق شوید باعث نارضایتی و ناراحتی شما خواهد شد، چون شما همیشه از این که کسی بخواهد محدودتان کند متنفر هستید. البته که آنها در سر شما نیستند و نمی توانند جلوی پرواز افکارتان را بگیرند، اما اگر در انجام کارهایتان کوتاهی کنید مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد. دوستی در حقتان محبتی می کند که نتیجه لطفی ست که قبلا در حق او کرده‌اید. به خاطر کاری که انجام نداده‌اید شما را باز خواست می کنند، به جای از کوره در رفتن و یا قهر کردن همه را دور هم جمع کرده و داستان را از زاویه دید خودتان تعریف کنید. سوء تفاهم‌ها برطرف می شوند، بهتر است مراقب انتخاب کلماتتان باشید.

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. از این اتفاق درس بگیرید و زندگی را با رویکردی مثبت دنبال کنید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. به فکر ایجاد درک متقابل بیشتری میان خود و همسر یا عشق ‌زندگیتان باشید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما ممکن است مسئولیت ها و وظایفی بیش از آنچه واقعا می توانید انجام دهید را به عهده بگیرید. درست است که شما شخصی توانا و با لیاقت هستید، اما بدون شک یک انسان هستید و توانایی های فوق بشری ندارید، به همین دلیل هم برای کارایی که می توانید انجام دهید حد و مرز مشخصی وجود دارد که حتی اگر بتوانید از آن فراتر بروید قطعا به خودتان ضربه خواهید زد. به جای این که قول هایی بدهید که نمی توانید به آنها عمل کنید بهتر است حد خودتان را بشناسید و بر همان اساس قبول مسئولیت کنید. چند وقتی زمان کمتری برای دیگران بگذارید و بجای آن به وضع روحی و جسمی خودتان بیشتر برسید. داشتن فکرهای خوب یک چیز و اجرا کردنشان چیز دیگری است. مد‌تهاست است که ایده جالبی در سر دارید که به بهانه های مختلف اجرای آن را به تعویق انداخته‌اید. اگر همین هفته برای اجرایش کاری نکنید بهتر است دیگر فکرش را از سرتان بیرون کنید.

یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه قصد دارد تا حسابی شگفت‌ زده‌تان کند، این کار پسندیده عشق‌ زندگیتان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت شما نیز با تقدیم‌ هدیه‌ای به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید. فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بعد از چند روز تق و لق بودن کارها و برنامه هایتان امروز هنوز موتورتان گرم نشده و حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. در واقع شما به فکر پیدا کردن راه فراری هستید تا امروز را هم مثل چند روز گذشته به تنبلی بگذرانید. متأسفانه حتی اگر موفق به فرار از مسئولیت هایتان بشوید هم تنبیه سختی برای این کوتاهی در انجام مسئولیت هایتان در انتظار شما خواهد بود. بهتر است یک برنامه ریزی دقیق داشته باید تا وظایف خود را به سریع ترین شکل ممکن انجام داده و بتوانید بقیه ی وقتتان را برای خودتان و انجام کارهایی که دلتان می خواهد خالی کنید. در رابطه با مسائل عاطفی‌تان با شرایط تازه ای روبرو خواهید شد که نگرانتان می کند و ترجیح می دهید آن را تغییر بدهید، کمی به خودتان فرصت بدهید و هیچ تصمیم بدون فکری نگیرید. فرصت برای حضور در محلی که خیلی دوست داشتید بروید را از دست ندهید، یک مشکل ساده کوچک را با ندانم کاری بزرگ نکنید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد.  امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌هاست آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود.  به فکر زراندوزی و جمع‌کردن مال دنیا هستید و از خوشی‌های ساده و معمولی فراموش کرده‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه به خاطر داشته باشید که ثروت تنها دلیل شادکامی در دنیا نیست و شادی‌های کوچک را دست‌کم نگیرید.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما در فکر گسترش مهارت ها و توانایی های خودتان هستید تا بتوانید از این توانایی ها و مهارت های تازه کسب شده تان در راه رسیدن به اهداف جاه طلبانه ای که دارید بهره ببرید. حالا که اهداف بزرگی در سر دارید خودتان را برای زحمت هایی که در راه رسیدن به آنها متحمل شوید هم آماده کنید. آنچه در پایان به دست می آورید ارزش این همه سختی را دارد. شما می توانید اتفاقات این چند وقت اخیر را از هر زاویه ای که خودتان دلتان می خواهد ببینید، اما به نفعتان است که با خودتان صادق باشید و حقیقت را ببینید. ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺷﺨﺼﯽ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿ‌ﺘﺎﻥ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺭﻏﻢ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﻡ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯿﺪ، ﺍﮔﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﻧﺪ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻫﯿﺪ ﻃﻮﻟﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻠﻒ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ. ﺗﺮﺱ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯿﺪ. ﻣﻮﺍﻇﺐ سلامتی‌تان ﺑﺎﺷﯿﺪ.

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

پ




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یک مکالمه ی دوستانه، یک تماس و یا پیامی همچون ضربه ای شما را به خود خواهد آورد و از خواب غفلت بیدار خواهد کرد. یکی از اهداف بلند مدت شما بالاخره در آستانه ی تحقق یافتن است و همین باعث می شود که جاه طلبی شما بیش از قبل شود. شاید تصمیم بگیرید در کنار شغل فعلیتان یک حرفه ی دیگر را نیز در پیش بگیرید یا به این نتیجه برسید که باید در یک مقطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل بدهید. شاید چندان از درست بودن تصمیمتان مطمئن نباشید، اما این ایده حداقل ارزش فکر کردن را دارد. پیشنهاد برای انجام کاری به شما می شود جواب دادن را حداقل یک هفته عقب بیندازید اینکه او بدون شما در چه حالیست یا چه می کند حال امروز شما را بهتر نمی کند خاطره مرور نکنید. امروز اگر به فکر خودتان نباشید فردا دیر است. یک مسافر در راه است که با آمدنش حال و هوایتان عوض می شود. پنجره های دلتان را باز کنید

فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند.  فرصتی برای مسافرت ایجاد می‌شود، این فرصت را مغتنم بدانید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز گردید. همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلند مدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما از صمیم قلب اطمینان دارید که رویاهایتان به حقیقت خواهند پیوست. شما می توانید به طور قانع کننده ای بهترین سناریوی ممکن را برای آینده ی خود بنویسید و هم خودتان و هم دیگران را مطمئن کنید که همه چیز همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت. این مثبت نگری شما به دیگران هم سرایت خواهد کرد، اما خوب باید این را هم در نظر داشته باشید که همه چیز فقط به دنیای افکار شما محدود نمی شود و برای رسیدن به خواسته هایتان باید سخت تلاش کنید. برای حضور در یک ملاقات کاری حواستان را جمع و اطلاعات لازم را مهیا کنید و آماده بروید، فرصت خوبیست آن را از دست ندهید.چیزی در وجودتان شما را به انجام کاری تشویق می کند به ندای دلتان گوش کنید و با امید به جلو قدم بردارید اخباری می شنوید که هم خوشحال و هم بسیار شگفت زده‌تان می کند.

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالیتان برقرار خواهد شد. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز با وجود علاقه ی زیادی که به حرف زدن دارید حرف زیادی برای گفتن ندارید! در واقع شما امروز خیلی برونگرا شده اید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان می آورید و در مورد هر چیزی، حتی اگر کسی نظرتان را نپرسیده باشد هم اظهار نظر می کنید. خوب، برای جلوگیری از این رفتار شما کار زیادی از دست هیچ کس حتی خودتان بر نمی آید و فقط با به پایان رسیدن روز است که می توانید سکوت اختیار کنید. با این حال بد نیست در طول روز این جمله را با خودتان مرتب تکرار کنید که «کم حرف زدن نشانه ی خردمندی است»! با تصمیم بزرگی که اخیرا گرفته‌اید، فصل تازه ای در زندگی‌تان باز شده، حواستان باشد که چطور آن را به ثمر می رسانید، در محیط کاری یا در جمعی دوستانه اشتباهات شخصی جانتان را به لبتان رسانده، برای حل این مشکل بهتر است هرچه زودتر راهی پیدا کنید، ادامه این روند شخصیت شما را هم جلوی دیگران زیر سوال می برد.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.  عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  یکی از دوستان امروز از اخلاق و رفتار شما تعریف‌های زیادی میکند، از این تعریف‌ها به خود مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که افتادگی راز نفوذ به دل‌ مردم است.

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شما احساس می کنید که ذهنتان دارد خیلی خوب کار می کند و می توانید همه ی این کارها را به راحتی انجام دهید، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از کارهایی که باید انجام داده شوند به طور موقت باعث گمراهی شما شوند، پس حواستان را خوب جمع کنید تا دچار اشتباه نشوید. امروز در مکالماتی که با دوستان و دیگران دارید حرف های مشکوکی می شنوید. شما از صحت شنیده هایتان مطمئن نیستید و ممکن است آنها از حرف هایی که می زنند قصد و غرض خاصی داشته باشند، پس به نفعتان است که شنیده هایتان را برای کسی بازگو نکنید. این روزها آنقدر خود را درگیر شاخ و برگها کرده‌اید که از اصل ماجرای پیش آمده دور مانده‌اید؛ اگر این روال را ادامه بدهید اوضاع روز به روز برایتان پیچیده تر می شود. قرار بوده از کسی سراغی بگیرید و احوالش را بپرسید این هفته این کار را انجام خواهید داد. مدتی است که احساس می کنید نسبت به شخصی احساس نزدیکی می کنید، این احساس را جدی بگیرید.

روحیه‌تان را با انجام کارهای سرگرم‌کننده حفظ کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.  نگرانیهای خود را با گفتگو با دوستان صمیمی از بین ببرید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما عاشق پیدا کردن راه حل برای مشکلات پیچیده اید. امروز هوش ادراکی شما در سطح بالایی قرار دارد و با سخت ترین مشکلات هم طوری دست و پنجه نرم می کنید که انگار در حال بازی هستید. با این حال این شتاب و عجله ای که شما در حل مسائل از خودتان نشان می دهید می تواند به نقطه ضعف شما تبدیل شده و باعث شود دچار اشتباه شوید. بهتر است با صبر و حوصله ی بیشتری پیش بروید و همه چیز را پیش از انتخاب راه حل نهایی به خوبی در نظر بگیرید. طی چند روز گذشته کارها و برنامه هایتان به خاطر تعطیلات خیلی کند پیش رفته اند، اما امروز اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت. در مورد کاری که فعلا قصد انجامش را ندارید با دیگران صحبت نکنید، بیهوده آنها را متوقع و نسبت به خودتان بد بین می کنید. اتفاقی خوش در شرف وقوع است، بهتر است از این جریان استقبال کنید و درخواست خود را مطرح کنید این کار زندگی را برایتان آرام و راحت تر می کند. با ترس بزرگتان روبرو شوید چون قدرت پیروزی را دارید.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار