فال روزانه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فال روزانه  یکشنبه 9 اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد 9 اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا نهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۹ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا نهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز یه خبری بهت میرسه که حالتو حسابی جا میاره و کل روزت رو شاد و پرانرژی میکنه. انقدر ذوق میکنی که انگار دنیا رو بهت دادن! حالا که حالت خوبه، یه کم هم به کار و فعالیت برس. سرت رو گرم کارای مهم تر کن و از این فرصت استفاده کن. اگه مجردی و دنبال عشقت میگردی، یه کم بیشتر تو مهمونی ها و دورهمی ها شرکت کن. کی میدونه، شاید نیمه گمشده ات رو همین جا پیدا کنی! تا اون موقع هم از تنهایی ات لذت ببر و حسابی کیف کن. یه چیزی که امروز خیلی مهمه، مسائله پوله. حواست باشه که یهو جیبت خالی نشه! یه برنامه ریزی درست و حسابی بکن تا به پولت برسی. ورزش رو هم فراموش نکن، حتی اگه ازش خوشت نمیاد. یه کم ورزش کردن به روح و جونت خیلی حال میده. راستی، یه کم هم به خودت برس. یه تغییری تو ظاهرت بده و یه ذره خوشگل تر و خوش‌تیپ‌تر کن.

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصتی را برای تفریح و سرگرمی در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگی‌تان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اوضاع زندگیت یهو یه جوری تغییر کرده که کلی ذوق کردی! انگار دنیا رو بهت دادن. یه عالمه اتفاقای خوب داره میفته و کلی داری حال میکنی. حالا که همه چی به نفع توئه، یه کم آروم برو و با احتیاط قدم بردار. هول نکن و نذار یهو همه چی خراب بشه. اگه دنبال یه آدم جدید تو زندگیت میگردی، امروز بهترین موقع واسه ملاقاتشه. هر چی که با کسی حرف بزنی، یه جوری میشه که همه چی به نفع تو پیش میره. منتظر جواب یه نفر هستی؟ یه کم غرورتو بذار کنار و خودت پیگیر باش. وگرنه تا ابد منتظر میمونی و هیچ اتفاقی نمیفته. شاید یهو یه جایی ازت بخوان که توانایی هاتو ثابت کنی. شاید یه کم ناراحت بشی، ولی این یه فرصته که نشون بدی چقدر آدم قوی و باهوشی هستی. پس یه جوری خودتو ثابت کن که تا ابد یادشون نره! تو عشق و عاشقی هم یه عالمه چیزای خوب در انتظارتن. با وجود همه سختی ها و دعواها، آخرش به یه آرامش و رضایت خیلی قشنگ میرسی.

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  روحیه‌‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستانتان را گسترش دهید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. هم‌صحبتی با این دوست را به فال نیک بگیرید و با یادآوری خاطره‌های خوشِ گذشته به آرامش برسید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.  امروز در حین رانندگی یا عبور از خیابان حسابی مواظب خود باشید چرا که حادثه شومی در کمین شماست.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز باید کلی با مردم سروکله بزنی. حواست باشه که صبرت تموم نشه و از این همه حرف زدن خسته نشی. آخرش یه چیزی گیرت میاد که میارزه به این همه اذیت. یه دوست قدیمی میاد سراغت و یه عالمه خاطره های قشنگ رو برات زنده میکنه. این دفعه که دیدی اومد، یه کم منطقی تر باهاش برخورد کن و مثل دفعه های قبل دعوا راه نینداز. تو یه بحث هم که افتادی، تا میتونی ساکت بمون. یه وقت دهنتو باز کنی یه چیزی میگی که آخرش پشیمون میشی و بازنده میشی. یه خبر خوب هم به یه نفر میدی و یه مشکلی رو ازش حل میکنی. کلی خوشحال میشه و ازت تشکر میکنه. راستی، یه چیزی که خیلی مهمه! تو یه عالمه داری تو روزمرگی هات غرق میشی و یه ذره هم ازش لذت نمیبری. یه کم تغییر بده و یه جوری زندگی کن که حالت خوب باشه. اگه نمیدونی چیکار کنی، با یه آدم مطمئن مشورت کن. مطمئن باش که کمکت میکنه.

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  به خودتان وعده‌ خرید کالایی با ارزش را داده‌اید و مدت زیادی است که برای خرید این کالا لحظه‌‌شماری می‌کنید، اما تاکنون پول لازم برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی بدست‌تان می‌رسد تا این کالا را خریداری نمایید، این خرید را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید خرید این کالا، رضایت خاطر شما و اعضای خانواده را به دنبال خواهد داشت. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.  در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و با استراحت و تفریح، خودتان برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید.  انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

تو دلت یه چیزی میگه که باید یه تغییری تو زندگیت بدی. اگه همینجوری تلاش کنی و مثبت فکر کنی، مطمئن باش که موفق میشی. رابطه ات با همه، مخصوصا با عشقت خیلی خوبه و هیچ مشکلی ندارید. فقط یه کم حواست باشه که چی میگی و یه وقت حرفی نزنی که بعدا پشیمون بشی. یه فرصت خیلی خوب هم تو راهه که اگه یه کم احتیاط کنی، میتونه کلی زندگیت رو تغییر بده. پس حواستو جمع کن و یه جوری ازش استفاده کن که پشیمون نشی. راستی، یه چیزی که خیلی مهمه! یه وقت نذار پشت سر بقیه پیشت حرف بزنن. وگرنه یهو میبینی که همه دارن ازت بدگویی میکنن. ظاهر آدم ها رو هم باور نکن. هیچ کس از پشت پرده زندگی بقیه خبر نداره. شاید یه آدمی که خیلی خوشگل و پولدار به نظر میرسه، یه عالمه مشکل تو زندگیش داشته باشه.  اگه نمیتونی کار و دوستی رو از هم جدا کنی، یه وقت با دوستت معامله یا شراکت نکن. وگرنه آخرش دعواتون میشه و دوستی تون خراب میشه.

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شاید تو تنهایی رو بیشتر دوست داشته باشی، ولی امروز یه روزه که میتونی با کلی آدم جدید آشنا بشی و کلی حرف بزنی. تو عشق و عاشقی هم خیلی اوضاعت خوبه و با عشقت هیچ مشکلی نداری. تو یه عالمه سختی کشیدی و حالا وقتشه که یه کم استراحت کنی و از زندگیت لذت ببری. پس قدر این روزای آروم رو بدون و سعی کن که خرابشون نکنی. امروز یه خبر خیلی خوب از یکی از دوستات میشنوی که انقدر خوشحال میشی که انگار داری پرواز میکنی! ولی یه کم صبر کن و هول نکن. بذار یه کم از ذوق و شوقت کم بشه، بعد برو دنبال کار. یه دوست قدیمی هم میاد سراغت و یه پیشنهادی بهت میده. باهاش سرد برخورد نکن و یه کم باهاش حرف بزن. شاید یه فرصت خیلی خوب باشه. فقط یه چیزی که خیلی مهمه! واسه کاری که بلد نیستی و تجربه اش رو نداری، قبول مسئولیت نکن. وگرنه آخرش فقط خودت رو خراب میکنی و آبروت رو میبری.

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد. امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای اتخاذ این تصمیم مهم عجله نکنید و نظر افراد با تجربه را جویا شوید. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگی‌تان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید.  امروز بیشتر از همیشه مواظب اعصاب خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است از کوره در بروید و برای اطرافیان دلخوری ایجاد کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بالاخره صبر و تحملت جواب میده و همه مشکلاتت حل میشه. یه عالمه خوشحال میشی و ذوق میکنی، ولی حواست باشه که این خوشحالی باعث نشه از هدفت منحرف بشی و یادت بره که باید چی کار کنی. حالا که اوضاع خوبه، یه فرصته که از یکی از دوستات یه چیزی بخوای که خیلی وقته تو دلت مونده. مطمئن باش که بهت میده. فقط یه چیزی که مهمه! موقعی که ازش چیزی میخوای، خیلی واضح و دقیق توضیح بده چی میخوای. وگرنه یه وقت سوء تفاهم میشه و همه چی خراب میشه. یه خبر خوب هم تو راهه که مربوط به پوله. یه پولی بهت میرسه که اصلا فکرشو نمیکردی! ولی یه کم هم عاقلانه رفتار کن و با پولت هر کاری نمیکنی. اول بدهی هاتو بده، بعد اگه چیزی موند، برو دنبال کارای دیگه. یه آدمی هم هست که میخواد ازت سوء استفاده کنه و بهت یه چیزی بگه که ناراحتت کنه. اصلا بهش محل نذار و خودتو در حدش پایین نیار.

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. به خاطر داشته باشید که مسئولیت‌پذیری بیش‌از‌حد در خصوص اعضای خانواده چیزی به غیر از نگرانی برای شما به دنبال ندارد.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این اتفاق به صلاح شماست و در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود.  احساس می‌کنید رابطه شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سرد شده است، غم به دل خود راه ندهید، زیرا امروز ورق بر می‌‌گردد و پذیرای عشقی گرم و آتشین خواهید بود. انسان حساسی هستید و روحیه زودرنجی دارید. اجازه ندهید این روحیه در تصمیم‌گیری‌های حساس شما دخالت داشته باشد. قبل از هر گونه تصمیم‌گیری، نظر افراد با تجربه را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید.




فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یه فرصت خیلی خوب گیرت میاد که بری یه جایی که همیشه آرزوش رو داشتی! شاید فکر کنی که الان وقتش نیست، ولی کنسلش نکن. یه عالمه اتفاقات خوب تو این سفر منتظرتن که زندگیت رو یهو از این رو به اون رو میکنن. یه چیزی هم که ناراحتت کرده، اینه که یکی از دوستات یهو یه جوری شده و انگار دیگه دوست نداره تورو ببین. شاید یه مشکلی داره، شاید یه چیزی ازت ناراحته. یه کم صبر کن و خودتو عقب بکش. مطمئن باش که دوباره پیشت میاد و همه چی خوب میشه. یه آدم جدید هم تو زندگیت میاد که یه عالمه خیر و برکت با خودش میاره. شاید یه عشق جدید باشه، شاید یه دوست جدید باشه، شاید یه فرصت جدید باشه. هر چی که هست، یه چیز خیلی خوبه. راستی، تو عشق و عاشقی یه کم بیشتر به عشقت توجه کن. اگه یه ذره خودخواه نباشی و یه کم به حرفای اونم گوش بدی، مطمئن باش که یه عالمه خوشحال میشید.

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید.   همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید. اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

تو یه کم ذهنت آشفته اس، ولی امروز جوری میشه که آروم میشی و همه چی خوب میشه. سعی کن امروز بیشتر با خانوادت یا دوستات باشی. یه عالمه با هم حرف بزنید و خوشحال بشید. تو انقدر سرت تو کاره که اصلا به سلامتیت اهمیت نمیدی. یه کم از این کارا دست بکش و یه ذره به خودت برس. مثلا برو باشگاه ثبت نام کن یا یه ورزش دیگه انجام بده. با دوستات بیشتر وقت بگذرون و باهاشون حرف بزن. یه عالمه چیزای خوب ازشون یاد میگیری و حالت خیلی بهتر میشه.  یکی از دوستات یه کاری کرده که عصبی شدی. ولی اصلا بهش محل نذار و هیچی بهش نگو. مطمئن باش که خودش پشیمون میشه و میاد پیشت معذرت خواهی میکنه. کاری که بهت سپردن رو هم با دقت و حوصله انجام بده. یه جوری انجامش بده که همه ازت راضی باشن. اگه یه چیزی رو نمیدونی یا یه کاری رو بلد نیستی، از کسی که بلده بپرس.

شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.   عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگی‌تان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. فرصتی برای هم‌صحبتی با دوستان و رفقای قدیمی پیدا می‌کنید. بی‌حوصلگی و کسالت را کنار بگذارید و روز را به انرژی و نشاط ادامه دهید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز یه چیز خیلی مهم رو یاد بگیر: اگه میخوای بقیه بهت احترام بذارن، تو هم باید بهشون احترام بذاری. مشکل تو با بقیه هم دقیقا همینجاست. فقط به حرفای خودت اهمیت میدی و اصلا به حرفای بقیه گوش نمیدی. یه کم از خودت کم کن و یه ذره به بقیه هم توجه کن. تو و عشقت اگه بتونید تو این چند ماه یه قدم بزرگ برای رسیدن به هدفتون بردارید، مطمئن باش که موفق میشید. فقط یه چیزی که مهمه! یه برنامه ریزی درست و حسابی بکنید که آخرش پشیمون نشید. تو شغلت یا زندگیت یه آدمی هست که میخواد تورو محک بزنه. یه جوری رفتار کن که بتونی از این امتحان سربلند بیرون بیای. یه جلسه مهم هم داری که همه چی طبق برنامه پیش میره و یه عالمه خوشحال میشی. یکی هم میاد پیشت مشورت میکنه. یه کم بهش گوش بده و بعد یه نظر خوب بهش بده. ولی یه وقت نذار که تحت تاثیر حرفاش قرار بگیری و یه کاری کنی که بعدا پشیمون بشی.

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان غافل ‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگی‌تان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

تا حالا یه کم بی احتیاطی کردی، ولی از امروز باید بیشتر حواست باشه و یه جوری رفتار کنی که پشیمون نشی. شرایط زندگیت جوری شده که باید خیلی دقیق برنامه ریزی کنی و از قبل برای همه چی فکر کنی. یه عالمه عشق و عاشقی تو راهه که کلی حالت رو خوب میکنه و یه عالمه روزای خوب رو با عشقت تجربه میکنی. امروز اصلا خونه نمون و برو بیرون. فرقی نمیکنه که میخوای با دوستات بگردی یا یه کار دیگه انجام بدی. فقط برو بیرون و از زندگیت لذت ببر. تو یه آدم خیلی باهوش و فعال هستی که عاشق یادگیری و مطالعه ای. ولی یه مدته که به خاطر یه سری مشکلات خانوادگی و اقتصادی یه کم حوصله نداری و هیچی بلد نیستی. ولی نگران نباش! یه خبر خیلی خوب بهت میرسه که حالت رو خوب میکنه و دوباره سر حال میشی. یه کار خیر هم هست که میتونی انجام بدی. اگه انجامش بدی، مطمئن باش که یه عالمه ثواب میکنی و حالت خیلی خوب میشه.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. امروز روحیه‌ای دمدمی‌مزاج پیدا خواهید کرد و احتمال زیادی وجود دارد که نظرهای خود را دائم تغییر دهید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز یه روز خیلی مهمه که باید خیلی عاقلانه رفتار کنی. اگه بتونی همینجوری که هستی بمونی و هیچی رو تغییر ندی، یه عالمه آروم میشی و همه چی خوب میشه. ولی اگه بخوای یه کاری بکنی که تا حالا نکردی و یه ذره از خط قرمزت رد بشی، همه چی به هم میریزه. پس یه کم فکر کن و یه کاری بکن که آخرش پشیمون نشی. یه فرصت خیلی خوب هم تو شغلت گیرت میاد. فقط کافیه یه کم با بقیه حرف بزنی و ازشون کمک بخوای. مطمئن باش که یه عالمه کار خوب گیرت میاد و کلی پولدار میشی. اگه بتونی تو یه فعالیت گروهی شرکت کنی هم خیلی خوبه. یه عالمه چیزای جدید یاد میگیری و کلی پیشرفت میکنی. آخر شب هم یه خبر خیلی خوب بهت میرسه که یه عالمه خوشحال میشی و همه نگرانی هات از بین میره. یه حرفی رو که تو دلت مونده به یه آدمی که دوستش داری بگو. مطمئن باش که اون آدم اصلا ناراحت نمیشه و یه جوری باهات رفتار میکنه که فکرشم نمیکردی.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. از لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواستان را به خرج‌هایتان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید.  روحیه صادق و درستکاری دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  خطری در کمین شماست. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین خود باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع کنید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد شده و حسابی دلخور هستید. دلخوری‌ها را کنار بگذارید و از در دوستی با این فرد وارد شوید. مطمئن باشید این فرد در آینده رفتار مناسبی با شما در پیش خواهد گرفت. امروز ایده‌ جالبی به ذهنتان خطور می‌کند، این ایده را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آن مسیر موفقیت را برای شما هموار خواهد کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط