واکنش رایان شجریان به کامبک دراماتیک رئال+ عکس

رایان شجریان پسر استاد محمدرضا شجریان با انتشار عکسی از خودش که در حال بوسیدن لوگو رئال مادرید است، به این پیروزی دراماتیک واکنش نشان داد.

به گزارش رصد روز، رایان شجریان پسر استاد محمدرضا شجریان با انتشار عکسی از خودش که در حال بوسیدن لوگو رئال مادرید است، به این پیروزی دراماتیک واکنش نشان داد.
شب گذشته در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید میزبان بایرن مونیخ بود. بازی رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و بایرنی‌ها در نیمه دوم بازی توانستند گل اول را به ثمر برسانند و از حریف نامدار خود پیش بیفتند. اما این پایان کار نبود و رئال مادرید در دقایق ۸۸ و ۹۱ موفق شد دو گل به ثمر برساند و کامبکی رویایی بزند.

 

رایان شجریان پسر استاد محمدرضا شجریان با انتشار عکسی از خودش که در حال بوسیدن لوگو رئال مادرید است، به این پیروزی دراماتیک واکنش نشان داد.

پدر رایان شجریان، استاد محمدرضا شجریان است. ایشان در سال ۱۳۱۹ متولد شدند و در عرصه موسیقی به فعالیت مشغول شدند. استاد شجریان دو بار ازدواج کردند که ازدواج اولشان منجر به جدایی شد اما ازدواج دومشان با مادر رایان بود و تا آخرین لحظه عمرشان تداوم داشت.

مادر رایان شجریان، خانم کتایون خوانساری است. ایشان در فرانسه بزرگ شده اند و متولد سال ۱۳۴۴ هستند. خانم خوانساری دو بار ازدواج کرده اند که ازدواج اولشان به جدایی انجامید.

رایان شجریان دارای سه خواهر به نام های راحله، افسانه و مژگان و یک برادر به نام همایون است. البته خواهر و برادران رایان، حاصل ازدواج اول استاد شجریان است.

 

فعالیت های موسیقی رایان شجریان
رایان شجریان مثل سایر اعضای خانواده خود به به عرصه موسیقی و خوانندگی وارد شده و راه آن ها را ادامه می دهد. حتی در استوری‌ های اینستاگرام او عکس ها و ویدیوهایی منتشر شده که نشان از حضور او در استودیو ضبط صدا پشت میکروفن دارد.

احتمال دارد در آینده ای نه چندان دور، حاصل همین ضبط‌ های استودیویی به بازار روانه شود.

استاد محمدرضا شجریان، از سال ۱۳۸۶ کارگاه های آواز در مجموعه فرهنگی هنری آسمان فرهنگستان هنر برگزار نمود که برای اولین بار صدای رایان شجریان در این کارگاه ها شنیده شد.

اما حتی سال ها قبل از اینکه رایان در کارگاه آواز بخواند، در حدود سن ۱۱ سالگی روی اثری به نام تصنیف بهار دلکش که با تار زنده‌ یاد محمدرضا لطفی توسط محمدرضا شجریان اجرا شده بود، خواند. هر چند که در آن سن صدای رایان بسیار کودکانه بود و اصطلاحا چپ کوک و زنانه شنیده میشد.

 

ازدواج و همسر رایان شجریان
رایان شجریان مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است.

 

صدای زیبا و ارثی رایان شجریان
صدای زیبا و هنر آواز خواندن در خانواده شجریان ارثی است. رایان نیز همانند پدرش محمدرضا شجریان، برادرش همایون شجریان، خواهرش مژگان شجریان و دو عمویش، دارای صدایی خاص و زیبا می باشد.

متاسفانه دست سرنوشت فرصت حضور او در کنسرت کنار پدرش را به او نداد و او نتوانست همانند برادرش همایون و خواهرش مژگان در کنسرت پدرش شرکت کند.

در بیوگرافی رایان شجریان لازم به ذکر است که پدربزرگ او گرافیست ماهری بوده است. همچنین مادر او نیز به نقاشی علاقه زیادی داشته و در زمینه طراحی فعالیت داشته است.

رایان نیز همانند مادر و پدربزرگ خود، به این هنر علاقه دارد و نقاش ماهری است. او همیشه به مادرش کتایون خوانساری، می‌گوید؛ «بوم» بده تا نقاشی کنم.

رایان از نظر شخصیت بسیار شبیه به پدرش استاد محمدرضا شجریان است و استعداد زیادی دارد. اما مادرش می گوید: شکوفایی او بستگی به این دارد که ما چقدر بتوانیم او را پرورش دهیم، اما اصلا دوست ندارم روی ابر‌های پدرش پرواز کند.

می‌ خواهم او فقط روی پای خودش بایستد. چون بچه‌هایی که پدر و مادر معروف دارند کمتر کار و تلاش می‌کنند. نمی‌خواهم رایان اینطور باشد. چون نام خانوادگی شجریان خیلی سنگین است، به همین خاطر باید خیلی تلاش کند.

یکی دیگر از علایق رایان شجریان، علاقه به فوتبال است. در حقیقت این شخصیت او نیز همانند پدرش است. البته همایون نیز به فوتبال علاقمند است. آن ها برای دیدن برخی بازهای حساس تیم ملی به استادیوم می‌روند.

 

6 19

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار