پیش بینی بورس فردا ۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، برای پیش بینی بورس فردا ۴ دی ۱۴۰۰ باید به چند نکته اشاره داشت. خروج پول حقیقی در شروع هفته قبل و خبرهای خوب از مدیران سیاسی کشور و تدوین اساسنامه ۱۰ بندی جهت حمایت از بازار سرمایه موجب شد تا این بازار در هفته ای...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، برای پیش بینی بورس فردا ۴ دی ۱۴۰۰ باید به چند نکته اشاره داشت. خروج پول حقیقی در شروع هفته قبل و خبرهای خوب از مدیران سیاسی کشور و تدوین اساسنامه ۱۰ بندی جهت حمایت از بازار سرمایه موجب شد تا این بازار در هفته ای که گذشت رشد ۵ درصدی را تجربه کند.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۴ دی ۱۴۰۰

کاهش تأثیرات بازار ارز نیز دلیل دیگری است که می توان از آن به عنوان نشانه خوب جهت دوری بازار از هیجانات بازارهای موازی یاد کرد. به لحاظ تکنیکالی اما شاهد مسائلی بودیم که بیان آن میتواند سهامداران را در ادامه مسیر یاری کند؛

علایم خوب تکنیکال تقاطع تنکانسن و کیجونسن در یک روز و الگوی تریپل و افزایش حجم معاملات هرچند اندک به لحاظ تعداد بسیار زیاد صفهای خرید و سیگنال مکدی و آر اس آی و ورود پول بعد از یکماه خروج مستمر همه حکایت از رشد دارند و کمترین تارگت در صورت عدم خروج از روند نزولی ۱۷۰۰ در تراز ۶۱۸ فیبو است که همتراز با سطح افقی مهمی است که دوبار پولبک داشته است.

نمودار پیش بینی بورس فردا 4 دی 1400

البته نباید این مسئله را فراموش کرد که به لحاظ تکنیکالی بازار در با مقاومت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی روبروست که امکان اصلاح آن وجود دارد اما نکته امیدوار کننده در این باره به نوع تقابل بازار سرمایه با بازارهای موازیست بطوریکه برای حمایت و تصمیم گیری صحیح حمایتی ۱۰ بند حمایتی خوب برای بازار در نظر گرفته شده و در کنار این موضوع سیگنالهای مذاکرات وین نیز می تواند منجر به بازگشت اعتماد نسبی به بازار شود.

ذکر این نکته نیز ضروری می نماید که احتمالاً در هفته پیش رو برخی بازیگران نمادهای بزرگ با اردرهای فیک سعی خواهند داشت تا بازگبران حقیقی را از سهم پیاده کنند در حالیکه هفته اتی می تواند برای سهامداران خرد بسیار سرنوشت ساز باشداز این رو به پرهیز از رفتارهای هیجانی توصیه می شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط