آشنایی با مردی که همه جا با رونالدو و خانواده اش هست+ تصاویر

به گزارش رصد روز، کریستیانو رونالدو یکی از پرافتخارترین فوتبالیست های جهان، در اینستاگرام ۵۳۰ میلیون دنبال کننده دارد و هر روز عکس های مختلفی از او، خانواده و دوستانش در فضای مجازی منتشر می شود. در عکس های وایرال شده کاپیتان تیم پرتغال مر...

به گزارش رصد روز، کریستیانو رونالدو یکی از پرافتخارترین فوتبالیست های جهان، در اینستاگرام ۵۳۰ میلیون دنبال کننده دارد و هر روز عکس های مختلفی از او، خانواده و دوستانش در فضای مجازی منتشر می شود.

در عکس های وایرال شده کاپیتان تیم پرتغال مردی دیده می شود که پای ثابت اکثر عکس های رونالدو است و مانند سایه به دنبال اوست و حتی در محفل های خانوادگی رونالدو نیز حضور دارد اما این مرد کیست و چه نسبتی با رونالدو دارد؟

دوستان رونالدو

ریکی رگوف دوستی که همه اسرار رونالدو را می داند

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی با قراردادی ۲ سال و نیمه به تیم النصر پیوسته است، روابط دوستانه زیادی دارد اما بهترین دوست رونالدو، ریکی رگوف است که نه تنها پای ثابت اکثر عکس های رونالدو است و در شبکه های اجتماعی عکس های زیادی از او در کنار کاپیتان تیم ملی پرتغال وجود دارد، بلکه برای مهاجم جدید تیم النصر حکم محرم اسرار و مشاور را هم داشته و حتی به اندازه اعضای خانواده رونالدو به او نزدیک است.

ریکی رگوف

ریکی رگوف که به عنوان یکی از مشاوران و مدیر شخصی کریستیانو رونالدو و همچنین دوست صمیمی اش شناخته می شود، از سال ۲۰۰۳ با رونالدو آشنا شد، زمانی که رونالدو تازه فوتبالش را در اسپورتینگ لیسبون شروع کرده بود و در آغاز راهی قرار داشت که او را تبدیل به یک ستاره بزرگ می کرد.

رگوف که ۶ سال از کریس بزرگتر بود و در ۲۱ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی و وارد بازاریابی ورزش شده بود، پس از علاقه نایک به سرمایه گذاری در پرتغال، کریس را متقاعد کرد که با این غول تولیدکننده لوازم ورزشی ارتباط پیدا کند و با او قرارداد ببندد، قراردادی که به نفع ستاره جوان اسپورتینگ بود و سالی ۱.۱۴ میلیون پوند به حسابش واریز می کرد.

بهترین دوست رونالدو

از آن زمان تا کنون ارتباط رگوف و کریس رونالدو افزایش یافته و در حال حاضر این دو دوستان صمیمی یکدیگر هستند و نه تنها رگوف در بیرون از زمین فوتبال با رونالدو و خانواده اش ارتباط صمیمانه دارد و در سفرها، تعطیلات لوکس، مراسم های مختلف و ملاقات ستاره فوتبال پرتغال با سلبریتی هایی مثل جنیفر لوپز و کیم کارداشیان، در کنارش حضور دارد بلکه به دلیل اسپانسر شدن نایک برای تیم ملی پرتغال او در مستطیل سبز هم به رفیق فابریکش نزدیک شده و تصاویر مختلفی از CR7 و دوست صمیمیش در داخل زمین فوتبال و بعد از شادی گل منتشر شده است.

ریکی رگوف و پسر رونالدو

رگوف که حالا از کوچکترین جزئیات زندگی رونالدو با خبر است و محرم اسرار اوست، هیچگاه از این دوستی سوء استفاده نکرده و علی رغم کوشش خبرنگاران برای مصاحبه با او و تعیین مبلغ قابل توجهی برای پی بردن به اسرار بیشتر زندگی رونالدو، برای دوستیش هیچ قیمتی تعیین نکرده تا رسانه ها در حسرت مصاحبه با او بمانند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار